TÜM YORUMLAR
G.Saray yine Akhisarspor'la karşılaşacak!
Galatasaray
G.Saray yine Akhisarspor'la karşılaşacak!
YORUMLAR 3 TÜMÜ
  • tekkeli 8 ay önce Şikayet Et
    bence saçma. kupayı ve şampiyonluğu kazanan takıma sezonun ilk maçında süper kupa verilmeli
    Cevapla
  • şefik şefik 8 ay önce Şikayet Et
    Sıradaki gelsin
    Cevapla
  • Levrok 8 ay önce Şikayet Et
    iki kardes takim. Akhisar GS a verir
    Cevapla
  • gürsel 8 ay önce Şikayet Et
    can bar hakem tamam ayarladık diyorsun yani
    Cevapla
  • cimbom 8 ay önce Şikayet Et
    ağlama kardeşim çekemiyorsanız katılmayın lige
    Cevapla
  • erolgs 8 ay önce Şikayet Et
    3 kupa hayırlı olsun...
    Cevapla
  • CAN BAR 8 ay önce Şikayet Et
    Desen 3. kupa da geliyor Bıktık YETER YA YETER
    Cevapla
  • Osmanlı Kartalı 8 ay önce Şikayet Et
    Hakemi de suat aslan olarak atayın, diagne gene iki sahte penaltı çalsın, terim alnımızın akıyla aldık diye açıklama yapsın, tüm milleti dejavü yapın
    Cevapla
  • susun gari yav... 8 ay önce Şikayet Et
    Trabzon Beşiktaş Başakşehiri yendik.fener yine elimizden kurtuldu daha ne olsun be azizim
    Cevapla
  • akın 8 ay önce Şikayet Et
    Kardeş ilk yarı Gs FB maç sonu pravöke edilen bir GS vardı futbulcular ve fatih hoca 20 maç ve futbolculst 8 er maç ceza alırken hiç kimsenin sesi çıkmıyordu istanbulda konya maçı rize maçı haksız penaltılar varken hepiniz sustunuz unatmayınki tarih bunları afetmez kardeşler sizlere hayatınızda başarılar dilerim mümkünse!
    Cevapla
  • said78 8 ay önce Şikayet Et
    kuyruk açısı zor be azizim
    Cevapla
  • GS'li 8 ay önce Şikayet Et
    siz yine çıldırın güzel olur :)
    Cevapla
  • Urfali Abdi 8 ay önce Şikayet Et
    Aglama!
    Cevapla
  • hayrilast 8 ay önce Şikayet Et
    son maçta 2 gol iptali hadi biri doğruydu ofsayt diye sayılmayan net gol başakşehir maçında da hakem Galatasarayı tuttu değil mi? zaten sizin aldığınız her kupa hakkıyla alındı biz hakemlerle buna ancak kendiniz inanırsınız
    Cevapla