Haber 7

Yorumlar

9
  • One

    4 ay önce Şikayet Et Fatih Altaylı daha iyiydi en azından Türkiye ile ilgili bilgisi var ülkesini tanıyor
    Toplam beğeni
  • Faruk yazıci

    4 ay önce Şikayet Et Ben bu yaşıma kadar Ekrem imamoğlu kadar yalan konuşan alenen iftira atan bir politikacı görmedım bunu yaparkende yüzü kızarmaz ve çok pişkin bir şekilde doğruymuş gibi söylüyor Binalibeyın buna cıddi karşılık vermesi lazım Moderatörlerın iki kişi olması daha uygundu ismail tipik chpli sağ cenahtanda bir moderatörün olması lazımdi bu daha adil olurdu Binalibeyi beyın icraatçi kişiliği ve doğru kişiliği ile 5 puan önde ve tam bir halk adamı bunu herkes biliyo inşallah hayırli bir tartışma olur ismail küçükkaya adil davranır ve nefretimizi kazanmaz vesselam
    Toplam beğeni
  • Bedrullah erçin

    4 ay önce Şikayet Et İsmail küçükkaya afaroz edilmeden kamuoyunun beklediği soruları imamoğluna sorabilecekmi. İmamoğluna sorulacak soruları açıklasınlar yeter
  • kainat

    4 ay önce Şikayet Et Sayın Acet; sizi tebrik ediyorum, cümleniz gerçekten takdire şayan ve her zaman en çok ihtiyacımız olan değerlerden birini ifade ediyor (bu cümlenizi ekran görüntüsünü alıp arşivime ekledim): "Televizyon yayıncılığı işinde ‘Tarafsızlık’ ifadesi benim anlayışıma göre yerli yerini tam karşılığıyla bulan bir kelime değil. Herkesin, hepimizin bir tarafı vardır. Onun yerine ‘Adil olma’ ilkesini daha değerli bulurum."
    Toplam beğeni
  • Vatandaş

    4 ay önce Şikayet Et Adil bir yönetim olduktan sonra CHP li olmuş AK partili olmuş farketmez.
    Toplam beğeni
Algıladığımıza göre şu anda haber7.com’un mobil versiyonuna normal bir tarayıcıdan erişmeye çalışmaktasınız.
Daha iyi dolaşabilmeniz için normal siteye dönmenizi öneriyoruz.