TÜM YORUMLAR
ABD'den açıklama: Türkiye ile savaşacak değiliz
DÜNYA
ABD'den açıklama: Türkiye ile savaşacak değiliz
YORUMLAR 37 TÜMÜ
  • Davut 9 ay önce Şikayet Et
    YUREGİNİZ varsa buyurun gelin...Turkiye İraka Misira benzemez ezer geceriz...
    Cevapla
  • ottomans 9 ay önce Şikayet Et
    Valla bencede bizimle savasmayin deriz biz savasa girersek geri donmeyi dusunmeyiz asla ama sizleri bilmem bizde olmek demek seref demek namus demektir yani siz gavurda olmayan seydir bizdekiler bilmem anlatabiliyormuyum.
    Cevapla
  • DELULER 9 ay önce Şikayet Et
    Zaten Türkiye ile savaşmanız için mangal gibi yürek ister, bizim le savaşmanız için o göz var ama o şey yok.
    Cevapla
  • Kemal Yılmaz 9 ay önce Şikayet Et
    Hak geldi batıl zail oldu.. hz.ömerin ,halid bin velidin ,selahaddin-i eyyubinin ,şeyh şamilin torunları geldi..Abd li joni Avrupalı Hans Fransuar İsrailli siyonist, ayak altında dolaşmayın bakim.
    Cevapla
  • agah 9 ay önce Şikayet Et
    Ortada kuyu var yandan geç...
    Cevapla
  • seyfi almaz 9 ay önce Şikayet Et
    yola geliyorsunuz yani
    Cevapla
  • BAHADIR YAĞMUR 9 ay önce Şikayet Et
    Bu nasıl bir muhabbet. Sanki o topraklar YPG'nin de... Sanki bu örgüt değilde devletmişte... Sanki bu örgüt. BM üyesiymiş. Sanki bu örgüt yasalmış. Nedir bu? Yahu bu Amerikalı ve Avrupa'lı sözde müttefikler. Bizi niye karşılarına alıyorlar. Niye hep Türkiye'ye yükleniliyor. Abiler. Kardeşler. Ablalar. Bacılar. Halk olarak bunlara ambargo uygulayalım. Uzak doğu ve yerli ürünleri tercih edelim. Bunlara ekonomik ders verelim...
    Cevapla
  • Mahmut Akar 9 ay önce Şikayet Et
    Müttefik kefereler, İslam topraklarından defolun.
    Cevapla
  • Evad ı Fatihan 9 ay önce Şikayet Et
    Yiyorsa savaşın. Eğer bizi ezip geçme kabiliyetiniz olsa bir dakika bile düşünmezsiniz. Buna eminim. Siz açık olun bence. Yemiyor deyin
    Cevapla
  • Asım 9 ay önce Şikayet Et
    abd olarak sawaşmayı bilmiyorsunuz ki sawaşacaksınız. Korkaksınız, uzaktan bomba atıp tünele saklanarak bu iş olmaz. siz ancak sömürmeyi bilirsiniz.
    Cevapla
  • XxXx 9 ay önce Şikayet Et
    Kardeşim lütfen İngilizce harfler kullanmayalım. Sözde değil her konuda duyarlı olup değerlerimize sahip çıkmalıyız.
    Cevapla
  • Ugur 9 ay önce Şikayet Et
    önce ülkemizdeki sonra dünyadaki kendini müslüman kabul eden kanaat önderleri bir araya gelmeden bu işler olmaz. Yada din diye bir şey kalmaz. elin yahudisi hristiyanı budisti anlaşıyor Ama bizim hepimiz ehli sünnetiz hepimiz nakşiyiz diyen sözüm omna tasavvuf ehilleri diğer cemaatlerin camisine bile gitmiyor. Bu gidişle önce bunlara ayar vermek gerekecek
    Cevapla
  • Bordo bereli 9 ay önce Şikayet Et
    Cesaret edebilseniz onu da yaparsınız adi herifler.
    Cevapla
  • mehmet tosun 9 ay önce Şikayet Et
    kim demiş kürtlerle savaşiyor diyee.Bunlar anlamaz bir topluluk
    Cevapla
  • Okan 9 ay önce Şikayet Et
    Sizde o yürek varsa gelir savaşırsınız
    Cevapla
  • Vatandaş 9 ay önce Şikayet Et
    gücünüz yetmiyo savaşsanız ne yazar
    Cevapla