TÜM YORUMLAR
Son noktayı koydu: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan dolar ve faiz açıklaması
SİYASET
Son noktayı koydu: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan dolar ve faiz açıklaması
YORUMLAR 155
  • Duyarlı 1 hafta önce Şikayet Et
    Sayın Reis. Faizlerin indirilmesi veya müdahalesi güzel ancak. Yap işlet devret modeli ile yaptırılan hava alanı ,hastaneler, barajlar, köprüler, tüneller ve otoyollara ödenen paraların mutlaka TL ye çevrilmesi lazım. Bütün ağır yatırımlarda dolardan vaz geçilmeli. Ticarette TL esas alınmalı. Yoksa tedbirler inandırıcı olmaz.
    Cevapla
  • HIZIR İlyas HASTA 1 hafta önce Şikayet Et
    TL,ni Altına endeksli para yapalım. Faizleri kaldıralım. Piyasada neler olur?
    Cevapla
  • Sabreden DERVİŞ 1 hafta önce Şikayet Et
    Faizler hiç olmaması için TL,nin yerine ALTIN kullanmalıyız. Enflasyon %30 civarında vatandaş elindeki parasının eridiğini görüyor DOVİZ veya altına yatıracak, inşaat yapan yok,, Daire fiyatları Uçmuş. 1 yıl öncesine göre alım gücü perişan oldu. Öncelikle piyasaya istikrar gelmesi için DÖVİZ sabitlenmeli
    Cevapla
  • Muammer 1 hafta önce Şikayet Et
    Çok şükür herşeyin üstesinden geldigimizgibi bununda üstesinden geleceğiz durmak yok yola devam amerika batiyo cirpiniyo çare ariyo bulamıyo doların fiyatını arttirinca birşeyler yapacam zannediyo amerika başkanı amerikayi yönetemiyorsunuz hiç gelmeseydin daha iyiydi bence amerikaya yazık oldu devamlı degisiyorsunuz bizim başkanımız birtane RecepTayyipErdogan ???
    Cevapla
  • Yasin 1 hafta önce Şikayet Et
    Eyvallah kardeşim
    Cevapla
  • Orhan 1 hafta önce Şikayet Et
    Reis Osmanlı imparatorluğunun yarım kalmış olan işlerini tamamlamaya kararlı görünüyor.
    Cevapla
  • Olgun 1 hafta önce Şikayet Et
    Faiz 0 olsun ev fiyatları dolar yüzünden 2-3 milyon olsun alamadıktan sonra ne anlamı kaldı
    Cevapla
  • dolunay 1 hafta önce Şikayet Et
    Faiz ödeyelim evler de ucuz olsun mu diyorsunuz?
    Cevapla
  • fatih tatar 1 hafta önce Şikayet Et
    sıfıra düşürmek için neyi bekliyorsunuz o zaman
    Cevapla
  • merve 1 hafta önce Şikayet Et
    İslamla şereflenmiş bir ülkede, faizin olması ne acı
    Cevapla
  • Faruk Köse 1 hafta önce Şikayet Et
    Reisim ben yüksek kredi faiz kulandım konut kredisi düştü ama banka yapilandirma yok diyor vakif bank herseferinde geri çeviriyor bizi buna bi el atarsanız sevinirim allah razı olsun
    Cevapla
  • Kadir 1 hafta önce Şikayet Et
    Reisim daha hızlı insin bu faiz. Allah seni başımızdan eksik etmesin inşallah. Faizi sıfırlayın bir seferde kurtulalım. Saygılarımla,
    Cevapla
  • Dost dost 1 hafta önce Şikayet Et
    Arkandayiz reis yine
    Cevapla
  • Mucahid 1 hafta önce Şikayet Et
    Kimin kuyruğuna basarsan ses oradan gelir TUSIAT çok viyaklıyor faiz lobisi iş yapmıyorlar, sanki TR kuruluşu değil ABD ve batıya çalışıyorlar
    Cevapla
  • Vatandaş 1 hafta önce Şikayet Et
    Azı da çogu da haram değil mi sıfırlayın gitsin.
    Cevapla
  • Ekrem 1 hafta önce Şikayet Et
    Doların serbest piyasada işlem görmesinden işlem ve vergisi adı altında bir vergi alınsın böylece serbest biyasada dolar simsarlari kazanacağına devlet kazansa mesela
    Cevapla
  • erdal 1 hafta önce Şikayet Et
    çok doğru
    Cevapla
  • Bela 1 hafta önce Şikayet Et
    Faiz seviciler sokaklara çıkmış lobiler iş başında zaten yıllardır faizle sömürdüler insanları şimdi dolar yükseldi diye çığırtkanlık yapıyorlar aynı gezi mantığı amaç dolar değil hükümeti ele geçirmek faiz belasından kurtulacaz inşallah az sabır da
    Cevapla