YORUMLAR 15 TÜMÜ
  • Sebahat 1 yıl önce Şikayet Et
    Aslında doğru demişler#herşeyçokgüzelolacak diye..Bunu onlara Allah söyletti.Zira Allah Halim'dir,cezayı hemen vermez,erteler,bekletir,kulları belki tevbe eder,Hak'kı inkâr etmez,anlar,diye..Ama ki anlamazlar,tevbe etmezler,Hakkı hakikati inkâr ederler işte o zaman Zalimler,hainler,ikiyüzlü münafıklar için gayya kuyusunda zebanilerle gerçekten#herşeyçokgüzelolacak.Sahne sizin olacak,Hamdolsun Allah'a..O vaadinde Adl dir.
    Cevapla
  • Songül 1 yıl önce Şikayet Et
    Çok iyi bi yazı olmuş kaleminize sağlık bu kadar güzel ve kibar anlatılabilirdi içimden neler geçiyo bi bilseniz
    Cevapla
  • Güneş 1 yıl önce Şikayet Et
    Esra hnm terapi niteliği taşıyan yazınızı birkac kez okudum.Sebebine gelince kelime hazinenizden özenle seçilerek kurulmuş cümlelerinizin muhataplarıyla tambir uyum içinde olması. Kaleminin hakkını vermek diye bir tabir vardır.Kaleminizin dili olsaydi oda benim gibi teşekkürü bir borç bilirdi size. TEŞEKKÜR EDERIZ.
    Cevapla
  • Ali 1 yıl önce Şikayet Et
    Bunları anladık ta bizim mahallenin '' starcıklarına '' ne demeli.Utanmasalar özür dileyecekler chp den.Hiç bir tahkikatın sonucunu beklemeden goygoyculara kanan yanar dönerler???Onların salvolarından bir şey çıkmaz.Yeter ki içimizde ki zayıflar çoğalmasın.Dünyası satılık olanlara gün doğdu.Göreceğiz renk tonajlarını 23 hazıranda.
    Cevapla
  • Türker 1 yıl önce Şikayet Et
    Yine kalemine sağlık...Allah razı olsun kardeşim.
    Cevapla
  • abdin POLAT 1 yıl önce Şikayet Et
    iyi kapak olmuşta anlayana bu utanmazların yüzüne tükürsen YARABBİ şükür der
    Cevapla
  • mustafa 1 yıl önce Şikayet Et
    Eyvaallah Kardeş sağlam yazı olmuş.Ellerine sağlık
    Cevapla
  • Lale 1 yıl önce Şikayet Et
    Kaleminin mürekkebi daim olsun.
    Cevapla
  • tarafsız 1 yıl önce Şikayet Et
    Kalemine yüreğine sağlık kardeşim,
    Cevapla
  • Hafsa Gülenç 1 yıl önce Şikayet Et
    Ancak bu kadar güzel ifade edilebilirdi. Ellerinize sağlık.
    Cevapla
  • .... 1 yıl önce Şikayet Et
    Başka söze ne hacet....yüreğine sağlık kardeşim...
    Cevapla
  • ahmet ince 1 yıl önce Şikayet Et
    gercekler ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.tesekkurler.
    Cevapla
  • Ali Cumhur şeki 1 yıl önce Şikayet Et
    Neye üzülüyorum. Böylesi güzel ifadelerle düşüncelerini zenginleştirmekten uzak insanlara üzülüyorum. O insanlar keşke önyargılarını bir kırabilse de yaklaşımlarına çekidüzen verebilse. Eline sağlık Esra hanım.
    Cevapla
  • Mehmet 1 yıl önce Şikayet Et
    Sağ olasın kardeşim,yüreğimizi soğuttun,selamlarımla.
    Cevapla
  • yko 1 yıl önce Şikayet Et
    Yüreğine sağlık ablam benim. Allah’a emanet ol...
    Cevapla