YORUMLAR 17 TÜMÜ
  • Murat SVS 9 ay önce Şikayet Et
    Esra hanım merhaba. Bu olan olay ile ilgili yüce Rabbim kitabında MUTAFFİFIN süresinde 30-36.ayetlerinde şöyle diyor, Bismillahirahmanirrahim 30 Mü’minler yanlarından geçtiğinde birbirlerine kaş göz ederek onlarla alay ediyorlardı. 31 Ailelerine dönerken zevk ve neşe içinde gülüşe gülüşe dönüyorlardı. 32 Mü’minleri gördükleri vakit, “Hiç şüphe yok, şunlar sapık kimselerdir” diyorlardı. 33 Hâlbuki onlar, mü’minlerin başına bekçi olarak gönderilmemişlerdi. 34 İşte bugün de mü’minler kâfirlere gülerler. 35 Koltuklar üzerinde (etrafı) seyrederler. 36 Nasıl, kâfirler yapmakta olduklarının karşılığını buldular mı!?
    Cevapla
  • mehmet kırasku 9 ay önce Şikayet Et
    azına, yuregıne, kalemine saglık bacım .sizler oldukca, cübbesiyle dolaşan kardeşimizin vakar lığı oldukça gucluyuz beraberiz ; lakin menfaat catışması ugruna savrulan, kusen alnı secdede görünenler utanır mı bilmem, bu tipler elma sandıgı icinde çürümüş tanelerdir.
    Cevapla
  • Vaner 9 ay önce Şikayet Et
    Çok güzel bir yazı olmuş. Esra hanımı tebrik ediyorum. Vicdanımızın sesi olmuş
    Cevapla
  • rıdvan 9 ay önce Şikayet Et
    müslümanın düşmanı bitmez hakkını helal et kardeşim
    Cevapla
  • Ben 9 ay önce Şikayet Et
    SELAM ve sevgilerimle Tskler Tskler Takipteyizzzz
    Cevapla
  • feride 9 ay önce Şikayet Et
    işte müslümanlığı diliyle değil,haliyle anlatanlar ancak kalpte derin izler bırakır.umuyorum ki o güruh ta bu gencin halinden utanmışlardır.kendlerine bile itiraf edemezler o başka...
    Cevapla
  • m çe 9 ay önce Şikayet Et
    bu kardeşimize gösterilen terbiyesizliği gürürler mi bizim mahallede olup chp verenler mutlulumusunuz size sesleniyorum ey erbakan hocanın partısı eysüleymanlı kardeşlerim gürüyormısunuz sizin yüzünüzden adamlar nasıl sizin değerlerinizi alaya alıyorlar bence bu size yeterde artar sizinde kalemine sağlık kardeşim
    Cevapla
  • ALİ SEVİNÇ 9 ay önce Şikayet Et
    Ne güzel anlatmışsınız bir güzel adamı
    Cevapla
  • mustafa 9 ay önce Şikayet Et
    Dilinize sağlık. Cumhuriyet yobazlarına ne güzel ders vermişsiniz.
    Cevapla
  • Nuri 9 ay önce Şikayet Et
    Yüreğinize kaleminize sağlık Esra Kardeşim....Tweeterda hashtag yapalım #kaldirbasinikardesim
    Cevapla
  • oral 9 ay önce Şikayet Et
    beni ağlattın kızım...içerlerimiz doluymuş meğerse, bir an resme baktığımda 28 şubat furyası gördüm çünkü zamanında çok çektik kıyafetlerimizle...her şerde bir hayır olduğunu gösterdi bu masum kardeşimiz...nekadar anlatsak bu duruştaki tevazuyu gösteremezdik...bu memleket hepimizin neden hala bunu okullarda öğretmiyorlar, bu demokrasidir arkadaşlar.
    Cevapla
  • tark 9 ay önce Şikayet Et
    saadet partisi karamollaoğlu ve cihangir islam halen chpnin değirmenine un taşıyor.
    Cevapla
  • gül bülbül 9 ay önce Şikayet Et
    çok güzel bir yazı olmuş söylemek istediklerimize birazcıkda olsa tercüman olmuş
    Cevapla
  • reiz 9 ay önce Şikayet Et
    Ağzına sağlık yürekli kız...
    Cevapla
  • Atavi 9 ay önce Şikayet Et
    Eyvallah kardeşim
    Cevapla