Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi

Avustralyalı bir turist, domuz gribi şüphesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

ABONE OL
GİRİŞ 26.06.2009 22:35 GÜNCELLEME 26.06.2009 22:35 3.SAYFA
Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi

Tekirdağ Devlet Hastanesi Başhekimi Cengiz Becerir, AA muhabirine yaptığı açıklamada,Avustralyalı bir turistin domuz gribi şüphesiyle intaniye servisinde gözetim altına alındığını söyledi.

Hastanede de karantina uygulamasına başladıklarını ifade eden Becerir, Avustralyalı turistin durumunun önümüzdeki saatlerde netlik kazanacağını kaydetti.

KAYNAK : AA