A Milli Takım'ın efsane golcüsü Vincenzo Montella'yı bombaladı!
Nihat Kahveci, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 yendiği mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu. Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'ya sert sözlerle yüklendi.
ABONE OLEski milli futbolcu ve futbol yorumcusu Nihat Kahveci, Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup ettiğimiz mücadele sonrası değerlendirmeler yaptı. Tecrübeli futbol adamı, A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'ya tepki gösterdi.
İşte Kontraspor YouTube kanalında konuşan Kahveci'nin o sözleri:
'YARIN YOLLARIM'
"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!"
'HALA LAF SOKUYOR'
"Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!"
'SİZİN DÜŞMANINIZ YOK BU ÜLKEDE'
"Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin."