Son dakika haberi! Trump: Erdoğan gel dedi, gidiyorum
Son dakika haberi: ABD Başkanı Trump, "Cumhurbaşkanı Erdoğan gel dedi, gidiyorum. Erdoğan çok güçlü bir lider, harika bir ordusu var. Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" dedi.
ABONE OLSon dakika haberi... ABD Başkanı Donald Trump, Türkiye'de düzenlenecek NATO Zirvesi hakkında konuştu. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan övgüyle bahseden Trump, "Erdoğan 'gel' dedi, gidiyorum. Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO'ya katılacağım, o olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.
"ERDOĞAN ÇOK GÜÇLÜ BİR KİŞİ"
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çok güçlü bir lider olduğunu vurgulayan Trump, "İnsanlar Türkiye’nin askeri açıdan ne kadar büyük ve güçlü bir ülke olduğunun farkında değil. Türkiye çok güçlü bir orduya sahip. Erdoğan büyük bir lider, çok güçlü bir kişi, büyük bir askeri güce sahip. Türkiye'yi çok seviyor ve harika bir iş çıkarıyor. Saygın ve güçlü bir kişi" dedi.
"TÜRKİYE'Yİ MEMNUN EDECEK BİR ŞEY YAPACAĞIM"
Türkiye’ye savaş uçakları satışıyla ilgili yöneltilen soruya da yanıt veren Trump, “Muhtemelen Türkiye'yi memnun edecek bir şeyler yapacağım” diye konuştu.