Yönetimin sabrı kalmadı! Telefonlara bakmayan yıldıza ceza verilecek
Fenerbahçe yönetimi, Topuk Yaylası'ndaki kampa katılmayan ve aramalara dönmeyen Diego Carlos'a ceza verecek.
ABONE OL
GİRİŞ 27.06.2026 20:29
GÜNCELLEME 27.06.2026 20:29
Fenerbahçe
Fenerbahçe'de Diego Carlos krizi yaşanıyor. Brezilyalı oyuncu, sarı lacivertlilerin Topuk Yaylası'ndaki kampına katılmazken, yapılan aramalara da cevap vermiyor. Sabrı kalmayan Fenerbahçe yönetimi, Diego Carlos için harekete geçiyor.
YÖNETİM CEZAİ YAPTIRIM UYGULAYACAK
A Spor'un haberine göre Fenerbahçe yönetimi, Diego Carlos'a cezai yaptırım uygulayacak. 2028 yılına kadar Fenerbahçe'de sözleşmesi bulunan oyuncu, sarı lacivertlilerin yeni sezonda kadro planlamasında yer alıyordu.
11.5 MİLYON EURO'YA TRANSFER EDİLMİŞTİ
Diego Carlos'un Fenerbahçe'deki geleceği merakla bekleniyor. 33 yaşındaki futbolcu, 2024-25 sezonunun devre arasında Aston Villa'dan 11.5 milyon euro bonservis bedeli karşılığında transfer edilmişti.