Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Gaziantep'te bir fabrikada bulunan suyu içen 25 işçi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
GİRİŞ 26.06.2026 13:38 GÜNCELLEME 26.06.2026 13:39 GÜNCEL
Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!

Gaziantep'te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.

Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olaya ilişkin inceleme başlatıldı. 

KAYNAK : DHA
Kadriye Ebrar Etirli Haber7.com - Editör

Editör Hakkında

2000 yılında İstanbul'da doğdu. Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik' bölümünde henüz okurken HaberAnkara ve AnkaraMasası'nda çalıştı. 2022 yılındaki mezuniyetinin ardından Beyaz TV'de 'Haber Editörü' pozisyonunda görev aldı. 2024 yılının Şubat ayından itibaren Haber7'deki Gündem Editörü kariyerine devam etmektedir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR