Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi
Avustralyalı bir turist, domuz gribi şüphesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
GİRİŞ 26.06.2009 22:35
GÜNCELLEME 26.06.2009 22:35
3.SAYFA
Tekirdağ Devlet Hastanesi Başhekimi Cengiz Becerir, AA muhabirine yaptığı açıklamada,Avustralyalı bir turistin domuz gribi şüphesiyle intaniye servisinde gözetim altına alındığını söyledi.
Hastanede de karantina uygulamasına başladıklarını ifade eden Becerir, Avustralyalı turistin durumunun önümüzdeki saatlerde netlik kazanacağını kaydetti.
KAYNAK : AA
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL