Benfica, Fenerbahçe maçından sonra Beşiktaş'ı ziyaret etti
UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turundaki temsilcimiz Fenerbahçe'nin rakibi SL Benfica, yeni güne Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde uyandı.
Portekiz temsilcisi SL Benfica, önceki gün Chobani Stadyumu'nda Fenerbahçe'nin rakibi oldu.
UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turunun ilk ayağı 0-0 sona ererken, Portekiz temsilcisi yeni güne Ümraniye'de uyandı.
Beşiktaş, SL Benfica'yı Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde ağırladı.

Siyah-Beyazlılar bu yaz transfer döneminde Portekiz ekibinin maestrosu Orkun Kökçü'yü kadrosuna katmıştı.
Ayrıca Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Kerem Aktürkoğlu'nun Türkiye'de sadece Beşiktaş'a transfer olabileceğini söylemişti.

Nevzat Demir Tesisleri'nde antrenman yapan Benfica, Beşiktaş'a teşekkür notu bıraktı.
Portekiz ekibi tahtaya, "Teşekkürler Beşiktaş! Rafa Silva, Orkun Kökçü, Joao Mario, Jurasek. Harika bir sezon geçirmeniz dileğiyle. Sevgiler, Benfica." yazdı.
-
Babanız Beşiktaş 10 ay önce Şikayet EtBeşiktaş fenerden oyuncu almak istediği zaman sanki 30 yaşındaki Ronaldoyu istiyor gibi davranıyorlar tabiki Benfica yı tutarızBeğen Toplam 5 beğeni
-
Fatih 10 ay önce Şikayet EtFulbol sadece bir oyundur,tıpkı ;uzun eşek,körebe,yakalamaca vs ama insanlar bu işin suyunu çıkardı.Beğen Toplam 19 beğeni
-
Murat 10 ay önce Şikayet EtSayın Ali Koç babana söyle sponsorlugu hemen çekim aç kalsınBeğen Toplam 5 beğeni
-
Mehmet 10 ay önce Şikayet Et65 yillik onur uyesi Rahmi Koç evlatlıktan reddetse baskansiz kalacaksınız. Babanız BeşiktaşBeğen Toplam 1 beğeni
-
Dogrudobra 10 ay önce Şikayet Etİnsana vefa böyle birşey. Biz halâ keşkelerle yaşıyoruz, çok yazık çokkkkkBeğen Toplam 5 beğeni
-
rivrivriv 10 ay önce Şikayet EtSenin kardeşinle aran evini açacak kadar iyi mi ? Çatla Türk düşmanıBeğen Toplam 9 beğeni