Büyük talihsizlik! Toprak Razgatlıoğlu yarışı bıraktı
MotoGP Dünya Şampiyonası'nın 3. etabı olan ABD Grand Prix sprint yarışında Prima Pramac Yamaha takımının milli sporcusu Toprak Razgatlıoğlu, motosikletindeki mekanik problem nedeniyle yarışı bıraktı.
GİRİŞ 29.03.2026 00:08
GÜNCELLEME 29.03.2026 00:08
Diğer Branşlar
Teksas'ta bulunan 5,5 kilometrelik Amerika Pisti'nde 19 tur üzerinden gerçekleşecek yarışın sprint turunda 20:19.54'lük derece elde eden Aprilia Racing takımının İspanyol sürücüsü Jorge Martin, birinci sırayı aldı.
Martin, yarış sonrasında kutlama yaparken motosikletinden düşmesine rağmen herhangi bir sakatlık yaşamadı.
Sprint yarışını Red Bull sporcusu Toprak, motosikletindeki mekanik problem nedeniyle 4. turda bıraktı.
YORUMLAR 6
TÜMÜ
-
Ayyildizim 2 ay önce Şikayet EtMoto Gp icin biraz zamana ihtiyaci var...Zamanla yeniden 1 numara olacaktir o ısık o potansiyel var...Beğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 2 ay önce Şikayet EtToprağın altına Aprilla ya da Ducati versinler büyük mü küçük mü görürdünBeğen Toplam 3 beğeni
-
Vatandaş 2 ay önce Şikayet EtMoto gp sana büyük oğlum yaaBeğen
-
Trakyalı 2 ay önce Şikayet EtYapma yaaaa! Bu yorum da sana çok büyük ama yazabilmişsin işte, (neticede beş kelime yani boru değil)Beğen
-
Misafir 2 ay önce Şikayet EtBu çocuğa fela nas çok okumak lazım . Nazar oluyor TOPRAĞIMABeğen Toplam 7 beğeni
-
gral 2 ay önce Şikayet Etşu çocuğa neden iyi bir motor denk gelmiyorBeğen Toplam 5 beğeni