Kenan Yıldız'dan ABD maçı öncesi Galatasaray sözleri!

A Milli Takım forması giyen Kenan Yıldız, ABD maçı öncesi açıklamalar yaptı. Kenan Yıldız, "Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. " ifadelerini kullandı.

Bizi Takip Edin
GİRİŞ 25.06.2026 02:26 GÜNCELLEME 25.06.2026 06:07 DÜNYA KUPASI
Kenan Yıldız'dan ABD maçı öncesi Galatasaray sözleri!
Kenan Yıldız'dan ABD maçı öncesi Galatasaray sözleri!

A Milli Takım forması giyen Kenan Yıldız, Amerika Birleşik Devletleri ile oynanacak son grup maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Kenan Yıldız şu ifadeleri kullandı:

"EN ÇOK ELEŞTİRİLEN BENDİM"

"Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik. Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım."

"GALATASARAY'DAN HATIRLIYORUM"

"ABD'nin taraftar gücünden bahsettiniz. Ben Galatasaray'dan hatırlıyorum. Böyle büyük taraftarların önünde oynamaya hazırlıklıyız."

"KÖTÜ OYNAYARAK ELENMEDİK"

"Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. Elimizden gelenin en iyisini yaptık. İstatistiklere de yansıdı. Ancak ne yazık ki, istatistikler maçı kazanmıyor."

Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Ahmet Polat

Editör Hakkında

22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR 17 TÜMÜ
  • 06 angara lı 4 dakika önce Şikayet Et
    He kenan ım havaryu nevaryu muhabbeti geçin bunları takımda ruh yoktu dar alanda paslaşma lar ne oldu istatistik ler bizden yana skor 0 utanın biraz konvoyla yolcu ettik bizim çocuklara marş yaptık sonuç 0 hadeee
    Cevapla
  • misafir 4 dakika önce Şikayet Et
    rakipler zaten bilerek topu Türk milli takımına teslim etti , adamlar çözmüş Türkiye'yi, sonrada 2-3 atak ile işi bitirdiler
    Cevapla
  • misafir 5 dakika önce Şikayet Et
    utanmıyorsunuz böyle konuşmaya yüzünüz var helal olsun ama maçın iyi oynayana değil gol atana yazıldığını ben biliyorumda sen futbolcu olarak öğrenememişsin iyi oynadında neden gruptan çıkamıyorsun uyanık.daha 1 gol ve 1 puanmız yok sen neden bahsediyorsun oynadığınız futbolda zevksiz kendi aranızda al ver başkada bişey yok.
    Cevapla
  • Murat 9 dakika önce Şikayet Et
    Ramiz Dayı'nın "Yapma Kenan" deyişi geldi aklıma
    Cevapla
  • Hamdi Afyon 9 dakika önce Şikayet Et
    Bu takımın kaptanı nerde kardeş niye çıkıp konuşmuyor küsmüdür nedir ayrılık yaratan merih ile Hakan transfer pazarlığı yapan kazan kaldıran merih ile Hakan çıkıp konuşsunlar. Havaalanında bekliycez kusura bakmayın alkışlamak için değil yuhalamak için tabii gelmeye yüreğiniz yeterse
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR