24 yıl sonra Dünya Kupası'nda goller geldi!

Dünya Kupası'nda mücadele eden A Milli Takım'da ABD ağlarını sarsan Arda Güler, 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol atan ilk futbolcumuz oldu.

Bizi Takip Edin
GİRİŞ 26.06.2026 05:15 GÜNCELLEME 26.06.2026 07:32 DÜNYA KUPASI
24 yıl sonra Dünya Kupası'nda goller geldi!
24 yıl sonra Dünya Kupası'nda goller geldi!

2026 Dünya Kupası D Grubu'nda A Milli Takım, ABD ile karşı karşıya geldi. Gruptaki ilk 2 maçında gol atamayan milliler, ABD karşısında ilk golünü buldu.

Türkiye'nin golünü 10. dakikada Arda Güler kaydetti.

Bu gol A Milli Takım'ın 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda attığı ilk gol olarak kayıtlara geçti. A Milli Takım'ın son golünü 2002 Dünya Kupası'nda İlhan Mansız, Güney Kore ağlarına göndermişti.

GOL ATAN EN GENÇ TÜRK FUTBOLCU OLDU

Ayrıca Arda Güler, 21 yaş 120 gün ile, Emre Belözoğlu'nu 2002 Dünya Kupası'ndaki Kosta Rika müsabakasında 21 yaş 275 günken attığı golü geride bırakarak Dünya Kupası tarihinde gol atan en genç Türk futbolcu ünvanın sahibi oldu.

İşte Arda Güler'in golü:

ORKUN KÖKÇÜ SAHNEDE

Mücadelenin 31. dakikasında ise sahneye çıkan Orkun Kökçü, Türkiye'yi 2-1 öne geçirdi.

Orkun Kökçü'nün attığı gol:

SON SÖZÜ KAAN AYHAN SÖYLEDİ

Karşılaşma 2-2 eşitlikle devam ederken 90+8'de sahneye çıkan Kaan Ayhan, A Milli Takım'ı 3-2 öne geçirdi.

Kaan Ayhan'ın attığı gol:

 

 

Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Haber 7 - Ahmet Polat

Editör Hakkında

22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR 39 TÜMÜ
  • NECMİ USLU 8 dakika önce Şikayet Et
    Bir işe yaradı mı?Hayır.Sevindik mi ? hayır( sevinç ile öfke arası birşey -buruk sevinç)
    Cevapla
  • Yusuf BJK 21 dakika önce Şikayet Et
    Bu kadar sevinmeye utanmıyormusunuz? Sanki kupayı aldılar.
    Cevapla
  • Fatsali 22 dakika önce Şikayet Et
    Eşeğe at. Değeri verirsen. Çiflikteki. Atlar iş yapmaz. Eşek eşektir
    Cevapla
  • Tarık 31 dakika önce Şikayet Et
    Bu maçı ABD'nin kazanması gerekseydi yenilirdik bu yüzden Montella gönderilmeli yerine Aykut Kocaman getirilmelidir.
    Cevapla
  • Ülkeci 35 dakika önce Şikayet Et
    Yazık oldu. Eze eze veda ettik malesef. Darsı bıraktığımız yerden devam ile bir sonraki Dünya Kupasına inşallah. Hepsi elinden geleni yaptı. Olmadı malesef. Kimse kimseyi kırmasın incitmesin.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR