A Milli Takım'ın efsane golcüsü Vincenzo Montella'yı bombaladı!

Nihat Kahveci, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 yendiği mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu. Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'ya sert sözlerle yüklendi.

Bizi Takip Edin
GİRİŞ 26.06.2026 09:53 GÜNCELLEME 26.06.2026 10:33 DÜNYA KUPASI
A Milli Takım'ın efsane golcüsü Vincenzo Montella'yı bombaladı!
A Milli Takım'ın efsane golcüsü Vincenzo Montella'yı bombaladı!

Eski milli futbolcu ve futbol yorumcusu Nihat Kahveci, Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup ettiğimiz mücadele sonrası değerlendirmeler yaptı. Tecrübeli futbol adamı, A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'ya tepki gösterdi.

İşte Kontraspor YouTube kanalında konuşan Kahveci'nin o sözleri:

'YARIN YOLLARIM'

"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!"

'HALA LAF SOKUYOR'

"Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!"

'SİZİN DÜŞMANINIZ YOK BU ÜLKEDE'

"Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin."

 

Bedirhan Altundağ Haber7.com - Spor Editörü
Haber 7 - Bedirhan Altundağ

Editör Hakkında

1997 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. Beykent Üniversitesi Yeni Medya bölümünde lisans eğitimini tamamladı. Okuldan mezun olduğundan bu yana medya sektörünün birçok kuruluşunda spor editörü ve spor muhabiri pozisyonlarında çalıştı. Kariyerine Mart 2026'dan beri Haber7.com'da spor editörü olarak devam etmektedir.
YORUMLAR 47 TÜMÜ
  • Misafir 3 dakika önce Şikayet Et
    Nihat doğru söylüyor montelya'nın saçma inadından dolayı kupadan elendik
    Cevapla
  • 61Koçari 7 dakika önce Şikayet Et
    Yüz de yüz haklı kazanmış lar banane elenmiş sin arkadaş daha vir vir millete laf yetiştirmeye çalıyorlar
    Cevapla
  • cahil 18 dakika önce Şikayet Et
    Nihat boş yapıyor, masa başı yorum bir yere kadar
    Cevapla
  • celo 21 dakika önce Şikayet Et
    Montellayla devam kim ne derse desin. Artık Türk futbolunun standardı olması lazım yani "hadi aslanım" "hadi koçum yaparsın" vb. sözlerle motivasyon değilde artık standardı olması gerek o zaman başarılar sıralanır, bizim çocuklarda o cevher zaten var
    Cevapla
  • Başak 24 dakika önce Şikayet Et
    Görende sanırki milli takım her turnuvada finaller oynamış. Bu yorumculardan bıktık artık yeter artık milli takımın üstüne gidip durmayın. Reyting kazanmak için yırtınmanın manası yoktur.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR