Uğurcan Çakır'dan ABD maçı sonrası gündem olan paylaşım!
A Milli Takım'ın deneyimli kalecisi Uğurcan Çakır, Dünya Kupası'nda ABD'yi 3-2 mağlup ettiğimiz mücadele sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Başarılı file bekçisinin paylaşımı, kısa sürede gündem oldu.
A Milli Takım'da Uğurcan Çakır, ABD karşılaşmasının ardından sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı. Milli kalecinin paylaşımı, büyük ilgi gördü.
İşte o paylaşımda yer alan ifadeler:
"Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik.
Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor. Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum.
Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık.
Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."

-
Misafir1 28 dakika önce Şikayet EtSiz anca dovme yaptirin!!! Elenmede buyuk bir payin var Ugurcan!!! Unutma bunu!Beğen Toplam 5 beğeni
-
GS-1905 18 dakika önce Şikayet EtSeni gidi tirabizonli seni!Beğen
-
Adanali 43 dakika önce Şikayet EtBasarilimi :)))))cok güldümBeğen Toplam 3 beğeni
-
komedi 57 dakika önce Şikayet EtOda sana hakkunı helal etmiyormuş ödeştiniz.Beğen
-
Misafir 1 saat önce Şikayet Etgerçekten hep tuttuğu köşelerden gol yedi bu çok garip!!Beğen Toplam 3 beğeni
-
Harranlı 1 saat önce Şikayet EtABD nin puana çok ihtiyacı olmadığı için galip gelebildiniz.Beğen Toplam 1 beğeni