ABD ve İran arasında ateşkes gelişmesi! Tarih belli oldu
ABD basını, ABD ve İran arasındaki görüşmelerin en erken hafta başında başlayabileceğini yazdı.
GİRİŞ 08.05.2026 23:31
GÜNCELLEME 09.05.2026 02:25
DÜNYA
Körfez'de gerilim tırmanıyor. ABD, İran ve bu kez Birleşik Arap Emirlikleri arasında tansiyon yükseldi.
GÖRÜŞMELER HAFTA BAŞINDA BAŞLAYABİLİR
ABD basınından Wall Street Journal'ın konuya yakın kaynaklara dayandırdığı haberine göre, ABD ve İran arasındaki görüşmeler Pakistan'ın başkenti İslamabad'da en önümüzdeki hafta başında yeniden başlayabilir.
KAYNAK : NTV
YORUMLAR 10
TÜMÜ
-
Uzman 1 ay önce Şikayet EtEn çok rusya ve çinin işine geliyor.Herkes düşmanı ile savaşanı sevmez mi gayet doğal.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Klm 1 ay önce Şikayet EtABD nin gündem işgali sürüyor. Bu bütün dünyaya uygulanan psikolojik bir savaş. Elbette gayesi vardır. Bu zikzaklı savaş barış oyunu da mağlup olacak.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Almanya 1 ay önce Şikayet EtTüm ülkeleri zora sokuyorlar petrol fiyatlarını daha iyi fiyata yüksekten satıyorlar.. tıpkı korona gibi oyunlar. Asıl gaye mümkünse İranla Arap ülkelerini birbirine kırdırmak. Biryerde birşeyler yıkılmasi lazimki.. Demir çimento kiremit fabrikaları gibi ,satişa geçsin..Beğen Toplam 10 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etçekişmeli boşanmaya döndü bunların işiBeğen Toplam 14 beğeni
-
Can 1 ay önce Şikayet EtSesli güldüm:) Allah'da seni güldürsün.Beğen
-
ADI GÜZEL 1 ay önce Şikayet EtABD tansiyonu düşürüyor petrol düşüyor altın artıyor. Tekrar tehditler bu sefer altın düşüyor petrol artıyor. Bundan abd kazanç sağlıyorBeğen Toplam 18 beğeni
-
Aaa 1 ay önce Şikayet EtIran ve Rusya’da kazanç sağlıyorBeğen Toplam 5 beğeni

