Türkiye'deki NATO zirvesi öncesi Trump'tan bomba uyarı! O ülkeleri tehdit etti
ABD Başkanı Donald Trump, Amerikan şirketlerine yönelik "dijital hizmet vergisi" getiren herhangi bir ülkeye karşı yüzde 100 gümrük vergisi uygulanacağını bildirdi.
SON DAKİKA HABERİ: ABD Başkanı Donald Trump, Truth platformundaki sosyal medya hesabından konuya ilişkin yaptığı paylaşımda Türkiye'de düzenlenecek tarihi NATO 36. Liderler Zirvesi öncesi çok sayıda Avrupa ülkesini hedef aldı.
ÇOK SAYIDA AVRUPA ÜLKESİNE TARİFE TEHDİDİ
Trump, çok sayıda Avrupa ülkesinin Amerikan teknoloji devlerine yönelik dijital hizmet vergisini hayata geçirmeyi tartıştığına ve bazı ülkelerin fiilen bu adımı atmaya çok yakın olduğuna dikkati çekti.

'DERHAL YÜZDE 100 ORANINDA GÜMRÜK VERGİSİ UYGULAYACAĞIM'
Donald Trump, "Bu açıklama, böyle bir vergi uygulayan herhangi bir ülkenin ABD'ye ihraç edeceği tüm mallara derhal yüzde 100 oranında gümrük vergisi uygulanacağının ilanıdır." ifadesini kullandı.
Bu tarifenin ilgili ülkeyle imzalanmış, yürürlüğe girmiş ya da henüz onaylanmamış tüm ticaret anlaşmalarını hükümsüz kılacağına işaret eden Trump, dijital hizmet vergisi yönünde adım atılması halinde yüzde 100'lük tarifenin derhal devreye alınacağını kaydetti.
-
Ordulu 13 saat önce Şikayet Etamerika ile ticaret yapılmaz artık. Kafasına göre anlaşmaları değiştiriyor.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Kamil 13 saat önce Şikayet EtBaşkan Trump Dijital Şirketlerini korumaya başladığı ve ona taviz verildiği vakit . Çin de aynı yöntemi uygulayıp restleşebilir .Beğen Toplam 1 beğeni
-
Kamil 13 saat önce Şikayet EtPeki ya daha önce Google'dan tahsil edilmiş dijital hizmet vergisini geri isterse ne olacak ? Geri ödeme yapmayana % 100 gümrük vergisi koyabililir . Çılgındır , Ne yapacağı belli olmaz .Beğen Toplam 1 beğeni
-
Kamil 14 saat önce Şikayet EtYani ; Herhangi bir Amerikan Şirketine , Facebook , Alphabet , X , Amazon ....dijital hizmet vergisi konuldu mu , Basacak % 100 gümrük vergisini .Beğen Toplam 1 beğeni
-
Adem 14 saat önce Şikayet EtBütün ülkeler bir olup ABD den ithalatı yasaklamalı üç kuruş kaybedersin ama çocuklarının geleceği olurBeğen Toplam 10 beğeni
-
Kamil 13 saat önce Şikayet EtElon Musk $ Dolar Trilyoneri oldu . X şirketi Reklam pazarlayacak , gelirlerini toplayacak , Başkan Trump Amerikası vergisini alacak . Vay be düzene bak !Beğen
-
Kamil 13 saat önce Şikayet EtArtık , Amerikan Dijital Şirketi , Sosyal vb hesabı açanlar düşünsün . X , Facebook , YouTube hepsi müşteri sayılarını , tıklanma oranlarını reklam vergi geliri olarak pazarlıyorlar . Yüz milyonlar abone olunca piyasa onların tekeline giriyor .Beğen