Emine Erdoğan'dan sıfır atık sergisine davet: "Bir damla suyun kıymetini hatırlatıyor"
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Taksim Meydanı'nda ziyarete açılan Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık sergisiyle ilgili paylaşım yaparak tüm İstanbulluları bu anlamlı etkinliği deneyimlemeye davet etti.
Emine Erdoğan'dan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisine ilişkin paylaşım:
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, "Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor." ifadesini kullandı.
Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, Taksim Meydanı'nda ziyarete açılan "Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık" sergisinin hayırlara vesile olmasını diledi.
Emine Erdoğan, şunları kaydetti:
"Sıfır Atık Vakfımızın öncülüğünde ve ilgili kurumlarımızın işbirliğinde hayata geçirilen sergi, bir lokma ekmeğin, bir damla suyun ve toprağa düşen her emeğin ne kadar kıymetli olduğunu güçlü bir şekilde hatırlatıyor. Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sunacağına inandığım bu anlamlı sergiyi, tüm İstanbulluların deneyimlemesini temenni ediyorum."
-
Misafir 52 dakika önce Şikayet Etcips paketlerine bir bakın yarıdan fazlası boş israf atık çıkıyor milli servet boşa gidiyor ambalaj fazlaBeğen