Fenerbahçe'den Başakşehir maçında flaş karar: Ücretsiz bilet...
Fenerbahçe, Galatasaray derbisinde alınan 3-0’lık mağlubiyetin ardından Başakşehir maçında taraftar desteğini artırmak için harekete geçti. Sarı-lacivertliler, Başakşehir maçında 18 yaş altı taraftarlara ücretsiz bilet vereceğini duyurdu.
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında RAMS Başakşehir ile oynanacak karşılaşma öncesinde 18 yaş altı taraftarlara ücretsiz bilet tanımlaması yapılacağını açıkladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre ücretsiz bilet uygulaması kapsamında taraftarlar, Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde yer alan Maraton Passo gişesinden işlemlerini gerçekleştirebilecek.
Ücretsiz bilet için başvurular 29 Nisan, 30 Nisan ve 1 Mayıs tarihlerinde saat 11.00 ile 16.00 arasında yapılacak. Başvurular yalnızca şahsen kabul edilecek.
ŞARTLAR NELER?
Kulüp tarafından belirlenen kriterlere göre uygulamadan yararlanmak isteyen taraftarların:
2 Mayıs 2008 ve sonrasında doğmuş olması (18 yaş altı),
Geçerli e-bilet süresine sahip olması,
Fenerbahçe logolu Passo Taraftar Kartı bulunması,
İşlem sırasında T.C. kimlik belgesini ibraz etmesi gerekiyor.
Ücretsiz biletlerin kontenjanla sınırlı olduğu da vurgulandı.

BAŞAKŞEHİR MAÇINDA TRİBÜNLER BOŞ KALSIN İSTENMİYOR
Sarı-lacivertliler, geçtiğimiz hafta oynanan derbide Galatasaray karşısında aldığı 3-0’lık mağlubiyetin ardından şampiyonluk yarışında ağır darbe almıştı.
Yönetimin bu adımla kalan haftalarda tribün desteğini arkasına almak istiyor.
-
Misafir 1 ay önce Şikayet EtAynen 18 yaş altı.cicuklar ve bayanlara ücretsiz olsunBeğen
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Et18 yaş altı taraftarı var mı?Beğen
-
İso 1 ay önce Şikayet Etİnşallah kimse gitmezBeğen Toplam 2 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etkimse maça gitmesinBeğen Toplam 2 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etkimse gitmesin akıllansınlarBeğen Toplam 2 beğeni