Fenerbahçe'nin stadı bomboş kaldı!
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Başakşehir'i konuk etti. Sarı-lacivertli taraftarlar, bu mücadeleye ilgi göstermedi ve tribünlerin çok büyük bir kısmı boş kaldı.
GİRİŞ 02.05.2026 21:11
GÜNCELLEME 02.05.2026 21:15
Fenerbahçe
Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Fenerbahçe, sahasında Başakşehir ile karşı karşıya geldi. Sarı lacivertli taraftarlar, şampiyonluk ihtimalinin mucizelere kalması ve geçen hafta derbide alınan 3-0'lık mağlubiyet sonrası tribünleri boş bıraktı.
Taraftarların maça ilgi göstermediği görüldü.

YORUMLAR 41
TÜMÜ
-
fatih 1 ay önce Şikayet Etbu kadarına şükredinBeğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etbeterrrrrrrr olun hahahahaBeğen
-
77 yaş fbli 1 ay önce Şikayet EtBu yönetim ve futbolculara yazmaya bile deĝermi?Beğen Toplam 3 beğeni
-
AKKUMUTU 1 ay önce Şikayet Ettedeskoyu kim gerirdiyse takımda kim tuttuysa sorumlu onlardırBeğen Toplam 4 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etçok yakışıksız olmuş yorumun. yıllardır şampiyon olamamış takım olmasına rağmen taraftar hep yanındaydı.Beğen Toplam 2 beğeni