Fenerbahçe'den 12 Mayıs paylaşımı!
Fenerbahçe, resmi sosyal medya hesabından 12 Mayıs 2012'de yaşanan olaylarla ilgili bir paylaşım yaptı.
Fenerbahçe, resmi sosyal medya hesabından 12 Mayıs 2012'de yaşanan olaylarla ilgili bir paylaşım yaptı.
Yapılan paylaşımda, "3 Temmuz 2011'de başlayan ve Fenerbahçe'yi hedef alan sürecin önemli dönüm noktalarından biri olan 12 Mayıs olaylarının üzerinden 14 yıl geçti. 12 Mayıs 2012 tarihinde stadımızda oynanan Fenerbahçe-Galatasaray maçı öncesinde, FETÖ'cü polisler tarafından planlı bir gerginlik yaratılmış; hiçbir olay yokken stadımız gaza boğulmuş, sokaklarda taraftarlarımız kovalanmış, kadın, erkek, çocuk, genç, yaşlı demeden insanlarımızın canına kast edilmiştir. Fenerbahçe camiası ise tarihi boyunca olduğu gibi o gün de haksızlık karşısında geri adım atmamış; birlik, dayanışma ve haklılığından aldığı güçle gerçeklerin ortaya çıkması için mücadelesini sürdürmüştür. 119 yıldır onurlu ve dimdik duran; "önce vatan" diyerek daima ülkesinin yanında olan; yaşadığı tüm haksızlıklara rağmen yarıştığı her branşta Türk sporuna hizmet etmeyi sürdüren Fenerbahçe Spor Kulübü olarak; 12 Mayıs 2012'de yaşananları unutmadık, unutturmayacağız." ifadeleri kullanıldı.
12 MAYIS 2012: UNUTMADIK, UNUTMAYACAĞIZ
— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) May 11, 2026
3 Temmuz 2011’de başlayan ve Fenerbahçe’yi hedef alan sürecin önemli dönüm noktalarından biri olan 12 Mayıs olaylarının üzerinden 14 yıl geçti.
12 Mayıs 2012 tarihinde stadımızda oynanan Fenerbahçe - Galatasaray maçı öncesinde, FETÖ’cü… pic.twitter.com/0pvdI1xbwD
-
Tuncay 1 ay önce Şikayet EtŞampiyonluk gitti yine başladılar fetö demeye yapı demeye. Yakında milattan önceki Şampiyonlukların da defterleri tekrar açılırBeğen Toplam 1 beğeni
-
Metin 1 ay önce Şikayet EtAcaba şampiyonluklar neden gidiyor? neden yurt dışına kaçan bütün fetöcüler gs şampiyonluğunda bayram ediyor ?Beğen Toplam 4 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet EtKadıköy de kupa kaldırdığımız zamanBeğen Toplam 2 beğeni
-
Harranlı 1 ay önce Şikayet EtNedense böyle bir olayı duymadım.Vardıda biz neden hatırlamıyoruz.Hem Türk polisine nasıl siz fetöcü polisler dersiniz.Yani o tarihte bahtınız bağlandı ve bir daha şampiyon olamayınca,sebep olarak Türk polisine fetöcü diyecek kadar alçaldınız.Beğen Toplam 1 beğeni
-
kamil 1 ay önce Şikayet EtBilmediğin konu hakkında yorum yapmaBeğen Toplam 5 beğeni