Galatasaray'da Angelino bilmecesi: Yönetim endişeli
Galatasaray'da performansı beğenilmeyen İspanyol sol bek Angelino'nun 6 milyon euroluk satın alma maddesinin devreye girmesine 4 maç kaldı. Almanlar, "Galatasaray ikilemde" yorumunu yaptı.
Galatasaray'a sezon başında Red Bull Leipzig'den büyük umutlarla transfer edilen Angelino, yarım sezonda gösterdiği performansla beklentilerin altında kaldı.
1.5 milyon euro kiralama ve 6 milyon euroluk satın alma maddesiyle takıma katılan 26 yaşındaki sol bekin zorunlu maddesinin devreye girmesine 4 maç kaldı.
ARTIK GÖZDEN DÜŞTÜ
Bayern Münih maçında formayı Kazımcan'a kaptıran Angelino ismine artık taraftarlar da pek hoş gözle bakmıyor. Alman basınından Ligablatt'ın haberinde Angelino'nun durumuyla ilgili şunlar yazıldı:
YÖNETİM ENDİŞELİ
"Yönetim tereddüt içinde. 1.5 milyon euro ödediler, 6 milyon euro daha ödeyecekler. Büyük umutlarla alındı ama daha zayıf bir rakip olan Karataş'ı geçemedi. Ama Galatasaray transferden kaçmak için de oyuncuyu kulübeye göndermeyi düşünmeyebilir, ihtiyaç var. Galatasaray gerçek bir ikilemle karşı karşıya."
-
Murat 2 yıl önce Şikayet Etboey nelson oliveira angelino bakambu gitmeli yerine levent mercan, mehmet aydin eren Dinkci ve ahmet kutucu alinmaliBeğen
-
Yawhehe 2 yıl önce Şikayet EtNdombele, Olivera, Bakambu, Angelino, Mertens bunlar malesef ki yeterli değil, katkıları zayıf. Bunların yerinde çok daha verimli futbolcular olsaydı, Galatasaray apayrı bir takım olurdu.Beğen
-
Yawhehe 2 yıl önce Şikayet EtTransferler daha profesyonel ve daha bilinçli yapılmalı. Biz ismi transfer edilmeden önce işe yarayıp yaramayacağını, faydalı olup olmayacağını biliyoruz. Malesef ki transferler hatalı. Transferlerin verimi düşük, hal böyle olunca ulaşılan başarı da sınırlı kalıyor. Bu işi bu sene en iyi Fener yaptı.Beğen Toplam 2 beğeni
-
amca 2 yıl önce Şikayet Etİlk maçını izledim olmaz dedim zaten. KAMÇO (Kazımcan) çok daha üstün. Savunma ağırlıklı taktiklerde APO, hücum ağırlıklı taktiklerde KAMÇO devre arasına kadar gider. Bu arada alt yapıdan bitane çıkarda ben burdayım derse ne ala. Yoksa devre arası yenisine bakılır. WEGHORST haberi de beni heyecanlandırdı. İyi gelir. Bakambu dan iyidir.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Gsli 2 yıl önce Şikayet EtErden timurun transferleri.Sanchez hariç,fiyatına göre hepsi çöpBeğen Toplam 1 beğeni