6 bin lira kaporayı alamayınca sinir krizi geçirdi

Adana'da ev kiralamak için 6 bin lira kapora veren kadın, evi kiralamaktan vazgeçtikten sonra parasını alamayınca sinir krizi geçirdi.

Bizi Takip Edin
GİRİŞ 01.08.2017 09:36 GÜNCELLEME 01.08.2017 09:59 GÜNCEL
6 bin lira kaporayı alamayınca sinir krizi geçirdi
6 bin lira kaporayı alamayınca sinir krizi geçirdi

Adana'da ev kiralamak için 6 bin lira kapora veren kadın, evi kiralamaktan vazgeçtikten sonra parasını alamayınca sinir krizi geçirdi. 

Edinilen bilgiye göre, olay Çukurova ilçesine bağlı Huzurevleri Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, İlkem Ay Çınar bir emlakçı ile ev kiralamak için anlaştı. Çınar, emlakçıya 6 bin lira kapora verdi. Çınar bir süre sonra evi kiralamaktan vazgeçip verdiği parayı istedi. Ancak emlakçı Çınar'ın kaporasını vermedi. Birkaç kez daha istediği parasını alamayan Çınar, emlakçıya gitmeye karar verdi. Çınar, yüz yüze görüşmede de kaporasını alamayınca emlakçı ile tartıştı. Çınar, tartışma sırasında sinir krizi geçirip bayıldı. Çevredeki vatandaşlar hemen olay yerine polis ve sağlık ekipleri çağırdı. Polis ve vatandaşlar sağlık ekipleri gelinceye kadar kadına ilk yardım yaptı. Bir süre sonra genç kadın ambulans ile Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesine kaldırıldı. Çınar, ambulansla götürülürken "paramı aldılar" diye isyan etti.

Genç kadın kendine geldikten sonra emlakçıdan şikayetçi olmadı.

KAYNAK : İHA
YORUMLAR 23 TÜMÜ
  • murat 8 yıl önce Şikayet Et
    emlakçıya gitmeyin. internetten bulun. hele ev alacaksanız kesinlikle emlakçıya gitmeyin.
    Cevapla
  • Yasin karan 8 yıl önce Şikayet Et
    Ben emlakciyim kardeș nedir senin derdin. Ben seni tanimiyorum sende beni tanimiyorsun. Nedir bu kin nefret. Sana zorlami emlakciya git diyorlar. Ben komisyon dahi almiyorum, müșteri memnun kalirsa kendi veriyor. Vermeyendende Allah razi olsun.
    Cevapla
  • Kur'an 8 yıl önce Şikayet Et
    Kur'an a göre ihtiyaçtan fazla mal biriktirmek haram. Emlakçılık ihtiyaçtan fazla sermaye gerektirir. Bir emlakçı görmedim ki ihtiyaçtan fazla malı bağışlamış. Sadece emlakçılar değil ne biriktirenler var daha. Tevbe suresi 34, 35 e göre işleri zor.
    Cevapla
  • Suss 8 yıl önce Şikayet Et
    Bilip bilmeden fetva verme . ihtiyaçtan fazlasının sınırı nerede bașliyor nerde bitiyor.
    Cevapla
  • Hkn 8 yıl önce Şikayet Et
    Şu habire emlakçılar şöyle bedavadan para felan diyen arkadaşlar niye sizde yapmıyorsunuz
    Cevapla
  • Kur'an 8 yıl önce Şikayet Et
    Kur'an a göre ihtiyaçtan fazla mal biriktirmek haram. Emlakçılık ihtiyaçtan fazla sermaye gerektirir. Bir emlakçı görmedim ki ihtiyaçtan fazla malı bağışlamış. Sadece emlakçılar değil ne biriktirenler var daha. Tevbe suresi 34, 35 e göre işleri zor.
    Cevapla
  • Osman 1453 8 yıl önce Şikayet Et
    Bende yapiyorum ama beceremiyorum abi. Onun için sizleri kiskaniyorum.
    Cevapla
  • Osman 1453 8 yıl önce Şikayet Et
    Ben sizleri kiskaniyorum . Sizleri sevmiyorum.
    Cevapla
  • Ali 8 yıl önce Şikayet Et
    Kapora bedeli neden bu kadar yüksek. ,,ve emlakçilar zaten 1.Aylik kira bedeli karșiliğini isterler. Bu iște Normal olmayan bașka birșeyler olmali.
    Cevapla
  • Recep 8 yıl önce Şikayet Et
    Bu ülkede artık emlakçı demek eşittir dolandırıcı oldu maalesef. Ne yapıyorlar da ne para alıyorlar. Devlet buna göz yumduğu sürece artarak devam edecek. Sosyal devlet anlayışı nerede
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR