Eşine çay demlemeyi bile yasakladı: Yargıtay'dan emsal karar!
Bursa'da bir kadın kendisine çay demlemeyi bile yasaklayan eşine dava açtı. Emsal karar Yargıtay'dan geldi.
Bursa'da bir kadın, eşinin aşırı tutumlu davranmasından dolayı Aile Mahkemesi'nin yolunu tuttu. Kadın, eşinin eve kimsenin gelip gitmesinin istemediğini ve evin yaşanabilir şartlarda olmadığını iddia etti.
ÇAY DEMLEMEYİ BİLE YASAKLADI
Kadın, evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirtti. İddiaya göre evde çay demlemek ve ışığı fazla uzun süre açık tutmak da yasaktı. Boşanmayı isteyen kadın, aylık bin 500 kira yoksulluk nafakasına, faiziyle birlikte 30 bin lira maddi, 50 bin lira da manevi tazminat talep etti.
Aşırı tutumlu eşe Yargıtay'dan kötü haber geldi. Elektrik faturası artacak diye eşi karanlıkta oturmaya zorlamak, ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.
-
Misafir 5 dakika önce Şikayet EtKadın iftira atıyorsa, evin içinde kamera mı var. Gerçekliği ispatlanmışsa, tamam, adam haketmişBeğen
-
Misafir 12 dakika önce Şikayet Etzaten bayanlar bahane arıyorlar nafaka için garibim tutumlu ol biraz demiştir oda soluğu mahkemede almıştır zaten şimdi tüm haklar kadından yana kadın ne derse o.Beğen
-
Misafir 23 dakika önce Şikayet Etbunlar tam bir saçma bahanelerdir hakimler butur davalarda nasihat ve kışlık arasınlarBeğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 29 dakika önce Şikayet Etyazık. dar gelirli belliki başka bir açıklaması yok. Allah yardım etsin. Olmadı mı karın bile çekmiyo kahrını işte dünya haliBeğen Toplam 8 beğeni
-
Misafir 42 dakika önce Şikayet Etüfürukten bahanelerle boşanmalara yol açıyorlar.Beğen Toplam 4 beğeni