18 yıllık hasret sona erdi! 1. Lig'e yükselen takım belli oldu
Nesine 2. Lig play-off finalinde Mardin 1969 Spor, Muşspor'u 2-1 yenerek Trendyol 1. Lig'e yükseldi.
GİRİŞ 09.05.2026 19:06
GÜNCELLEME 09.05.2026 19:36
ALT LİGLER
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Mardin 1969 Spor, rakibine 2-1 üstünlük sağlayarak 18 yıllık 1. Lig hasretine son verdi.
Karşılaşmayı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Diyarbakır Valisi Murat Zorluoğlu, Mardin Valisi Tuncay Akkoyun, Muş Valisi Avni Çakır, AK Parti Mardin milletvekilleri Faruk Kılıç ve Muhammed Adak, CHP Diyarbakır Milletvekili Sezgin Tanrıkulu, DEM Parti Ağrı Milletvekili Sırrı Sakık ve Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Serra Bucak Küçük de tribünden izledi.
YORUMLAR 9
TÜMÜ
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etyazık oldu muş olsun seneyeBeğen Toplam 4 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet Etoley oley oleyBeğen Toplam 2 beğeni
-
uzun adama saygı 1 ay önce Şikayet EtMardine hayırlı olsunBeğen Toplam 10 beğeni
-
Antikkentli 1 ay önce Şikayet EtTebrikler mardininBeğen Toplam 6 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet EtŞampiyon MardinsporBeğen Toplam 6 beğeni