'Bizden bekleneni veremedik' diyen Kerem Aktürkoğlu helallik istedi
Milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu, "Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden onlara bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum. Hakkınızı helal edin" ifadelerini kullandı.
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nu son sırada tamamlayan A Milli Futbol Takımı, grup aşamasındaki üçüncü maçında ABD’yi 3-2 mağlup etmesinin ardından özel uçakla Los Angeles’tan İstanbul’a geldi.
İstanbul Havalimanı Genel Havacılık Terminali’ne ulaşan ay-yıldızlı kafilede, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı.
KEREM HELALLİK İSTEDİ
Turnuvaya erken veda eden millilerde tartışılan isimler arasında yer alan Kerem Aktürkoğlu, sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.
Milli futbolcunun paylaşımı şu şekilde:
“Üzgünüz, çok üzgünüz. Milletimizin de ne kadar üzgün olduğunun farkındayız. Büyük hayallerle gitmiştik Dünya Kupası'na. 24 yıl bekledik bu fırsatı; daha iyisini yapmamız gerekiyordu elbet ama olmadı, yapamadık. Bizden bekleneni veremedik. Bunun dışında söylenecek hiçbir şeyin anlamı yok. Nasıl başarılı olduğumuzda alkışlanıyorsak, başarısız olduğumuzda da eleştirileceğiz ve bundan kendimize ders çıkaracağız. Kendi adıma, ülkemizden, milletimizden onlara bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyorum. Hakkınızı helal edin.”
-
Ergün 49 dakika önce Şikayet EtGüzel kardeşim çaresizlikten santrofor olarak görev alıyorsun. Aslında çaresiz de değiliz yüzlerce takım var birileri keşfedilebilir şans verilebilir ama sen artık şans verilebilir bir oyuncu değilsin neyim var neyin yok zaten ortaya koymak zorundaydın. Fenerde de milli takımda da koyamadın. Lütfen bırak milli takımı. Alternatiflerin ön plana çıksın.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Mehmet 55 dakika önce Şikayet EtKerem forvet degil. Onu orda oynatan hatali. Yinede Kerem Fener e geleli performansin düsük. Özel antrenör mü tutarsin ne yaparsin borseyler yap. Kerem sol acik. Baska birsey oynamaz ve takimi hizli oynamak zorunda.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Misafir 1 saat önce Şikayet Etharam olsunBeğen Toplam 1 beğeni
-
Halit 1 saat önce Şikayet EtSenden tek beklentim kulüp hocana ve milli takım hocana sadece ben forvet değilim diyebilmen.Beğen Toplam 2 beğeni