Domuzla selfie yaptı! Sosyal medyayı salladı
Bursa'nın Karacabey ilçesinde evcilleşen yaban domuzlarıyla vatandaşlar selfie yaparak sosyal medyada yayınlıyorlar.
Bursa’nın Karacabey ilçesine bağlı yazlık tatil beldesi Yeniköy’ün yabanî misafirleri halkla iç içe olmaya devam ediyor. Her gün vatandaşlardan arta kalan yiyecekleri yemek için şehre inan yaban domuzu ilginç anlara sahne oluyor. Hatta bazı vatandaşlarla yaban domuzu ile selfie çekmeyi ihmal etmedi. Ardından sosyal medyada bu kareler yayınlandı ve binlerce beğeni aldı.
Karacabey’in yazlık tatil beldesi Yeniköy’ün eşsiz güzelliklerindeki ıhlamur ormanları, içerisinde barındırdığı yaban hayvanları ile de dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Özellikle bu yıl piknik alanı haricinde orman kıyısındaki bahçelere ve boş arsalara inen domuz mahalle halkının yoğun ilgisi ile karşılaşıyor.

Atılan atıklardan arta kalanları toplayan yaban domuzunu gören bazı vatandaşlar yolunu değiştirirken bazıları ise selfi çekiniyor. Mahalle halkı bu davetsiz misafirden zaman zaman ürkse de ona bir zarar gelmesinden korkuyor.

-
Amacınız ne ya ? 7 yıl önce Şikayet EtYa bu milletin zoru ne acaba Evcil domuz mu olur ya Tutmuş bi de selfi çekiyorlar ormana bırakacaklar yerde Ya biraz düşünün ben napıyorum diyeBeğen
-
Murat 7 yıl önce Şikayet EtAcaba kim yabaniBeğen
-
Murat 7 yıl önce Şikayet EtÇok sevimli bir hayvan bayılıyorumBeğen
-
Xye 7 yıl önce Şikayet EtEtinide yiyormusunuz murat. Ey lezzetlimi bari?!?!?Beğen
-
Vatan 7 yıl önce Şikayet EtVah vah vah. Vatandaş ona bir zarar gelmesinden korkuyormuş. Alsın evine görürsün o zaman o vatandaş böylece her gece güzel güzel düşünmeden uyurBeğen Toplam 19 beğeni
-
Mert 7 yıl önce Şikayet EtKurtlarda bazen bu şekilde şehre yaklaşır çöpleri yedikleri zannedilir ama aslında genelde cevreyi tanırlar nereden çıkış ve giriş yapabileceklerini araştırırlar.ve bir çok insanda bu şekilde hayatını kaybetti.bu domuzlara dikkat edilmeli aksi taktirde son selfiniz olabilir.buyukler belki sıkıntı olma ama çocuklar..Beğen Toplam 14 beğeni