Eskişehir'de kahreden olay! Mama, 2,5 yaşındaki bebeği öldürdü
Eskişehir'de ailesi tarafından mama yedirildiği sırada soluk borusuna mama kaçan 2 buçuk yaşındaki çocuk, kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
Olay, Odunpazarı ilçesine bağlı 71 Evler Mahallesi Haknur Sokak üzerinde meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, 2 buçuk yaşındaki S.K.G. isimli erkek çocuğun, ailesi tarafından mama yedirildiği esnada nefesi kesildi.
Fenalaşan çocuk, ailesi tarafından kendi imkanlarıyla Eskişehir Şehir Hastanesi'ne götürüldü.
Isparta'da sır olay! 2 gencin cesedi bulunmuştu: Ön otopsi raporu çıktı
Samsun'da kayıp olarak aranan 2 çocuk annesi Esma'dan acı haber

KALDIRILDIĞI HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ
Tedavi altına alınan talihsiz çocuk, burada doktorların yaptığı tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.
Mamanın soluk borusuna kaçması sonucu hayatını kaybettiği belirlenen çocuğun ölümüyle ilgili soruşturma başlatıldı.
Olayın ardından polis ekiplerince ailenin evinde inceleme gerçekleştirildi.

-
Hikaye 1 saat önce Şikayet EtRABBİM CC ailesine sabırlar versinBeğen