SGK'dan son çağrı! 31 Ağustos'a kadar ilk taksiti ödemezseniz fırsat kaçıyor
Sosyal Güvenlik Kurumu, biriken prim borçları için tecil ve taksitlendirme sürecini hatırlattı. Mükelleflerin hak kaybına uğramaması için 31 Ağustos 2026 mesai bitimine kadar ilk ödemeyi yapması gerekiyor.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borçlarını yapılandırmak isteyen mükellefler için resmi takvimi güncelledi. Kurum tarafından yapılan açıklamada, borç tutarı gözetilmeksizin tüm tecil ve taksitlendirme taleplerinin 31 Ağustos 2026 tarihine kadar ilgili Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerine iletilmesi gerektiği belirtildi.

EVRAKLARA NEREDEN ERİŞİM SAĞLANIYOR?
İşlemlerin tamamlanabilmesi için mükelleflerin 'Tecil ve Taksitlendirme Talep Formu' ile 'Çok Zor Durum Raporu veya Mali Durum Bildirim Formu'nu eksiksiz doldurmaları bekleniyor. Gerekli tüm evraklara SGK'nın resmi internet sitesindeki 'Form ve Dilekçeler' sekmesinden erişim sağlanabiliyor.
Uzmanlar, ilk taksit ödemesinin gerçekleştirilmemesi durumunda yapılandırma talebinin geçersiz sayılacağını hatırlatıyor.
Ödeme takvimini kaçıranların icra takip süreçlerine maruz kalmamak adına işlemleri son güne bırakmadan tamamlamaları tavsiye ediliyor.
-
maho 48 dakika önce Şikayet Etbu formlar ssk sayfasında var ama ssk çağın gerisinde sistemden müracat edemiyorsun gidip saat lerce sıra bekleyip işlemini yapacaksın belki de günlerce sıra bekelyeceksinBeğen