YORUMLAR 18
TÜMÜ
-
SEYFULİSLAM 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 3 beğeni
-
Recep IŞIK 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 1 beğeni
-
CEYŞÜLİSLAM 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FERMAN(EMİR,)KARAÇAM ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 1 beğeni
-
SİBGATULLAH 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 1 beğeni
-
Recep IŞIK 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 1 beğeni
-
Muzaffer 1 yıl önce Şikayet Etizlemem izlettirmem, izleyene de aşagilayarak basiyorum fircayi napayim.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Sakin 1 yıl önce Şikayet EtÜlke yönetmek sınırları korumak ile baslasada beyinleri korumak büyük ülkelerin başardığı birşey örneğin çin rusya vs biz beyinlere serbest bırakmışiz giren girene bu milletin beynini korumazsan bariyer koymazsan sömürgecileri ülkeye davet etmiş olursun.Biz ne yapıyoruz bir soralım kendimizeBeğen
-
SEYFULLAH 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 3 beğeni
-
SEYFULLAH 1 yıl önce Şikayet EtVATANINI,MİLLETİNİ,DEVLETİNİ.BAYRAĞINI,PEYGAMBERİNİ,YÜCE İSLAM DİNİNİ her şeyin üzerinde seven pek muhterem FARUK ARSLAN ağabeyim!Bir MAKALE ancak bu kadar MÜKEMMEL yazılır.Yüce Yaratan sizden sizde Yüce Yaratandan hoşnut olarak ona dönüp,hoşnut ve razı olduğu KULLARI arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE (CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz Selam ve DUALARIMLA Yüce Yaratana emanet olunuz,Beğen Toplam 2 beğeni
-
Bekir D 1 yıl önce Şikayet EtTabbi varda, tabii ye ulaşım kısıtlı cep telefondan girip ütü oluyorsun bir sonraki girişte şifreyi tanımıyor. E posta yaziyorusun bu daha önceden kayıtlı diyor. Akıllı TV den girmek için yine benzer sorunlarla karsilaşiyorsun. Tabbi yöneticileri bu kadar beceriksizmi... Halka ulaşmak istemiyorlar. Diye düşünüyorum.Beğen Toplam 4 beğeni
-
VATANSEVER ASKER 1 yıl önce Şikayet EtNetflixi evine sokan ebeveynleri sorgulamak lazım; ONLAR onlardanmı ? Yoksa obirkilerdenmi ? YOKSA HER İKİSİNDEN Mİ ?Beğen Toplam 3 beğeni
-
Ceylan 1 yıl önce Şikayet EtFaruk bey çok önemli konuya değinmişsiniz Allah razı olsunBeğen Toplam 7 beğeni
-
bülent duman 1 yıl önce Şikayet Etallah razı olsun.devir maddi ve manevi eğitimle çocuklar tedevi edilecekBeğen Toplam 4 beğeni
-
misafir 32 1 yıl önce Şikayet EtBir de para ödeyip izleyen Müslümanlar var, Allah akıl fikir versin..Beğen Toplam 7 beğeni
-
İsimsiz 1 yıl önce Şikayet EtEn sonki cümleye inşallah rabbim nesillerimizi şeytanın ve şeytanlaşmış insanların şerrinden korusunBeğen Toplam 6 beğeni