YORUMLAR 8
TÜMÜ
-
Seyhan yorenç 1 yıl önce Şikayet EtSızi tebrik ediyorum ama Aselsan Avrupada Amerika'daki olsa 500 1000 dolar olurdu gereken ılğı alaka Tirkiyede ğosterılmıyor neyazıkkıBeğen
-
Rıza Altınok 1 yıl önce Şikayet EtGüzel bir yazı olmuş, geçmişi bilmeden ASELSAN'in şu anki değerini anlamak pek mümkün değil özellikle de yeni yenil için. Tebrik ediyorum.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Anadolu aklı 1 yıl önce Şikayet EtAllah görmeyen yerli yabancıların gözlerini ,gönüllerini açsın.Bu ülkenin, bu vatanın ,bu milletin insanıyım diyen birinin onur ve gurur duymaması asssslaaaa olamaz.Gurur duymayan bu ülke insanı değil.Yerli görünen yabannncıdırrrr. Allah Erbakan hocamıza rahmet eylesin.Nurlar içinde yatsın.Ağır sanayi derken çoğu partidaşların masal anlatıyor derdi.Adam vatan aşkıyla doluydu.Büyük TürBeğen Toplam 3 beğeni
-
Ayarcı 1 yıl önce Şikayet EtBunları görmeyen duymayan bir KİTLE VAR .. yüce Allah CC emeği geçenlerden razı olsun. Bu ülkenin gelişmesi 20003 yılı sonrası oldu..bu ülkenin gelişmesi ancak savunma sanayi ile olur... domates biber salatalık satmayla OLMAZ...Beğen Toplam 7 beğeni
-
bülent duman 1 yıl önce Şikayet Etmaşallah diyelimBeğen Toplam 4 beğeni
-
İbrahim 1 yıl önce Şikayet EtDoğru kıyas için enflasyonla birlikte hesaplanmalı. Hatta dolar hesabında bile enflasyon dikkate alınmalı ki tespitler doğru olsun. Nedense enflasyon dikkate alınmıyor. Aselsanı göz bebeğimiz gibi korumalıyız.Beğen Toplam 7 beğeni
-
BURHANEDDİNRABBANİ 1 yıl önce Şikayet EtEyyy kötü tutkularını atmış RUHUNU faziletlerle donatmış en YÜCE ve en GÜZEL İNSAN ALLAH CC.senden sende ALLAH CC.DAN hoşnut ve RAZI olarak ALLAH CC.dön,HOŞNUT ve RAZI olduğu HAS kulları arasına katılıp FİRDEVİS CENNETİNE(CENNETİN EN ÜST VE ORTA YERİNE)giriniz,KUTSAL DEĞERLERİNİ HER ŞEYİN ÜZERİNDE SEVEN DEĞERLİ VATAN ve MİLLETİNİN HAS evladı ağabeyim.SELAM VE DUALARIMLA ALLAH A EMANET OLUNUZBeğen Toplam 6 beğeni