YORUMLAR 15
TÜMÜ
-
EMEKLİ 1 yıl önce Şikayet EtDanışıklı dövüş bunların yaptıkları, İran ve İtrail rejimlerinin birbirine ihtiyacı var,yoksa bu düzeni bir an bile sürdüremezler...Sonuç ; her iki rejim hala ayakta ve yine kaostan beslenmeye devam edecekler...Beğen
-
Burhan 1 yıl önce Şikayet EtSoyları kurusunBeğen Toplam 1 beğeni
-
Selam 1 yıl önce Şikayet EtFaruk bey, süper bir analiz❤️Beğen Toplam 4 beğeni
-
özgür 1 yıl önce Şikayet Etyazınız güzel bir zeminde olsada işlerin yolunda gittiğini düşünen korkak yahudiler bir müddet sonra geri dönüş yapacaktır. burada aslolan mezhep bölünmesine takılmadan ortak düşmanları için müslümanların bir araya geleceği bir şuur kazanılması önemliBeğen Toplam 4 beğeni
-
Hak Galip gelecektir 1 yıl önce Şikayet EtAllah'a güveniyoruz İtraiil gidecektir.bunda şüphe yok. Allah nasıl yok edecek bakalım inşallah bunu gözümüzle görürüz . Allah'ın vaadi gerçekleşecek buna kimse mani olmayacakBeğen Toplam 3 beğeni
-
Abdülhamid 1 yıl önce Şikayet EtBu İsrail domuzunun sonu biz MÜSLÜMAN TÜRKLERDEN olacakBeğen Toplam 10 beğeni
-
Dadaştan 1 yıl önce Şikayet Etİsrail Kıbrıs'a yerleşiyor. Dikkat edelimBeğen Toplam 5 beğeni
-
asistant 1 yıl önce Şikayet Etabd çökecek ve o öldürdükleri çocukların babaları,babasız kin ile büyüyen cocuklar yani filistinin çocukları onları enselerinden tutup onlara cehennemi yaşatacaklar bu çok uzak değil hatta çok yakın..Beğen Toplam 7 beğeni
-
Mehmet 1 yıl önce Şikayet Etİran bir süre daha devam ederse İsrailin çöküşü hızlanacak Bi iznillahBeğen Toplam 9 beğeni
-
Mazlumun duası 1 yıl önce Şikayet EtKalamaz ve kalamayacak. Bir gün Amerika eski gücünü yitirip Ortadoğu’dan çekildiğinde siyonist vampirler dedelerini öldürdüğü Ortadoğu’nun yiğit delikanlıları ile başbaşa kalacak. Peki o zaman zulüm ile kurulan bu sözde terör devletini kim koruyacak?Beğen Toplam 4 beğeni
-
Fatih 1 yıl önce Şikayet EtKesinlikle ortadoğuda yahudi olmamalıdır. Eğer ortadoğu yahudi olduğu müddetçe huzur gelmezBeğen Toplam 4 beğeni
-
Bir Allah kulu 1 yıl önce Şikayet EtBu olay İran a çalıştı. Az kalsın bizim üzerimize Suriye'de geleceklerdi. Eğer bu olsaydı Türkiye İslâm dünyasında kahraman olacaktı. İşte belki de bir akıl bunun önüne geçti. İran buradan birşey yakalarsa yarın "Mescidi Aksa yı biz korumuştuk" diye çok önümüze çıkar. Bu olay şu aşamada biterse bu işten en çok kazanan Amerika olacaktır .Beğen Toplam 1 beğeni
-
Yerli ve milli 1 yıl önce Şikayet EtHer şeye rağmen iran büyük bir darbe ve itibar kaybetmesine ;onca kumutan, bilim adamları ve sivil kaybından sonra durmamalıydı... Ve itrailin ne kadar zayıf ve dövülmeye müsait olduğu ortaya çıkmışken bütün müslümanlara çektirdikleri fitil fitil burnundan getirilmeliydi...Beğen Toplam 3 beğeni
-
serhat 1 yıl önce Şikayet Etuzun vadede yıpratma devam ederse yorumunuz doğru ancak bu olay özünde eğer iranın nükleer altyapısını yok edebildikerse görece kazanan abd ve itrail gibi görünüyor.inşaklah tersi olur,Beğen Toplam 1 beğeni
-
Türkiyem 1 yıl önce Şikayet EtAaa son cümleye dikkat. Hani şu "Peki İsrail..." ile başlayan devam cümlesi. Ne kadar da tanıdık değil mi?Beğen Toplam 1 beğeni