YORUMLAR 15 TÜMÜ
  • EMEKLİ 1 yıl önce Şikayet Et
    Danışıklı dövüş bunların yaptıkları, İran ve İtrail rejimlerinin birbirine ihtiyacı var,yoksa bu düzeni bir an bile sürdüremezler...Sonuç ; her iki rejim hala ayakta ve yine kaostan beslenmeye devam edecekler...
    Cevapla
  • Burhan 1 yıl önce Şikayet Et
    Soyları kurusun
    Cevapla
  • Selam 1 yıl önce Şikayet Et
    Faruk bey, süper bir analiz❤️
    Cevapla
  • özgür 1 yıl önce Şikayet Et
    yazınız güzel bir zeminde olsada işlerin yolunda gittiğini düşünen korkak yahudiler bir müddet sonra geri dönüş yapacaktır. burada aslolan mezhep bölünmesine takılmadan ortak düşmanları için müslümanların bir araya geleceği bir şuur kazanılması önemli
    Cevapla
  • Hak Galip gelecektir 1 yıl önce Şikayet Et
    Allah'a güveniyoruz İtraiil gidecektir.bunda şüphe yok. Allah nasıl yok edecek bakalım inşallah bunu gözümüzle görürüz . Allah'ın vaadi gerçekleşecek buna kimse mani olmayacak
    Cevapla
  • Abdülhamid 1 yıl önce Şikayet Et
    Bu İsrail domuzunun sonu biz MÜSLÜMAN TÜRKLERDEN olacak
    Cevapla
  • Dadaştan 1 yıl önce Şikayet Et
    İsrail Kıbrıs'a yerleşiyor. Dikkat edelim
    Cevapla
  • asistant 1 yıl önce Şikayet Et
    abd çökecek ve o öldürdükleri çocukların babaları,babasız kin ile büyüyen cocuklar yani filistinin çocukları onları enselerinden tutup onlara cehennemi yaşatacaklar bu çok uzak değil hatta çok yakın..
    Cevapla
  • Mehmet 1 yıl önce Şikayet Et
    İran bir süre daha devam ederse İsrailin çöküşü hızlanacak Bi iznillah
    Cevapla
  • Mazlumun duası 1 yıl önce Şikayet Et
    Kalamaz ve kalamayacak. Bir gün Amerika eski gücünü yitirip Ortadoğu’dan çekildiğinde siyonist vampirler dedelerini öldürdüğü Ortadoğu’nun yiğit delikanlıları ile başbaşa kalacak. Peki o zaman zulüm ile kurulan bu sözde terör devletini kim koruyacak?
    Cevapla
  • Fatih 1 yıl önce Şikayet Et
    Kesinlikle ortadoğuda yahudi olmamalıdır. Eğer ortadoğu yahudi olduğu müddetçe huzur gelmez
    Cevapla
  • Bir Allah kulu 1 yıl önce Şikayet Et
    Bu olay İran a çalıştı. Az kalsın bizim üzerimize Suriye'de geleceklerdi. Eğer bu olsaydı Türkiye İslâm dünyasında kahraman olacaktı. İşte belki de bir akıl bunun önüne geçti. İran buradan birşey yakalarsa yarın "Mescidi Aksa yı biz korumuştuk" diye çok önümüze çıkar. Bu olay şu aşamada biterse bu işten en çok kazanan Amerika olacaktır .
    Cevapla
  • Yerli ve milli 1 yıl önce Şikayet Et
    Her şeye rağmen iran büyük bir darbe ve itibar kaybetmesine ;onca kumutan, bilim adamları ve sivil kaybından sonra durmamalıydı... Ve itrailin ne kadar zayıf ve dövülmeye müsait olduğu ortaya çıkmışken bütün müslümanlara çektirdikleri fitil fitil burnundan getirilmeliydi...
    Cevapla
  • serhat 1 yıl önce Şikayet Et
    uzun vadede yıpratma devam ederse yorumunuz doğru ancak bu olay özünde eğer iranın nükleer altyapısını yok edebildikerse görece kazanan abd ve itrail gibi görünüyor.inşaklah tersi olur,
    Cevapla
  • Türkiyem 1 yıl önce Şikayet Et
    Aaa son cümleye dikkat. Hani şu "Peki İsrail..." ile başlayan devam cümlesi. Ne kadar da tanıdık değil mi?
    Cevapla