YORUMLAR 6
TÜMÜ
-
Konya Tahir. 11 ay önce Şikayet EtAgzına, kalemine, yüregine saglık bu konuları 35 yaş altı gecelere iyi anlatmak lazım helede istismarcılara iyi işlemek lazım, Milliegitim Bakanlıgı ile, Diyanet Başkanlıgı ile, içişleri bakanlığı ile gençleri istismarcı larda korumak lazım Allah memleketimizi milletimizi hertürlü kötülüklerden korusun inşallahBeğen
-
Misafir 11 ay önce Şikayet Etİyi ki Türkiye'de doğdum. İyi ki İstanbul'da doğdum ve yaşadım. Çünkü çocukluktan beri farkında olarak veya olmayarak müslüman inancıyla yogruluyorsunuz. Tabii, benim gibi bundan memnun olanlar için, çok önemli.Beğen Toplam 6 beğeni
-
Uğur 11 ay önce Şikayet EtSeviyoruz seni hocamBeğen Toplam 3 beğeni
-
Ahmet 11 ay önce Şikayet EtVay kalemine agzisa saglik Ne güzel bir yazi yazmissin kardesim ALLAH uzun ömürler versin ALLAH Devletimize milletimize Güc Kuvvet versin Bende Almanyadan YaziyorumBeğen Toplam 7 beğeni
-
Mahmut Önsel 11 ay önce Şikayet EtAtatürk istismarcılığıyla, Din istismarcılığıyla, mezhep istismarcılığıyla, etnisite istismarcılığıyla mücadele!Beğen Toplam 9 beğeni
-
Serpil 11 ay önce Şikayet EtHarika bir yazı, benzerlerini yaşamış birisi olarak gladyo, nato, cıa, mason işbirliği ortaya dökülmeli artık.Beğen Toplam 12 beğeni