YORUMLAR 302
TÜMÜ
-
Umut 10 ay önce Şikayet EtŞuan Emekli olmuş 3600 ek gösterge alamayan polis büyüklerimiz 22000 civarı maaş almaktadır Bu konuyuda Tüm Basına duyurduğunuz için Tşk eserizBeğen Toplam 1 beğeni
-
Vatandaş 11 ay önce Şikayet EtEv kiraları çok yüksek bunuda dile getirin Serdar bey vatandaşlar gerçekten zor durumdaBeğen
-
Dost 11 ay önce Şikayet EtHelal olsun bütün sorunlara değilmişsinizBeğen Toplam 1 beğeni
-
Can 11 ay önce Şikayet EtTeşekkürler Özellikle televizyon yayınlansın belki körler ve sağırlar duyarBeğen Toplam 1 beğeni
-
Sadık Uysal 11 ay önce Şikayet EtPolis Meslek Kanunu çıkarılmalıdır.Beğen
-
Remzi Akkan 11 ay önce Şikayet EtPolislerin sorunlarını çok güzel özetlemişsiniz. Teşekkürler Serdar Arseven...Beğen Toplam 4 beğeni
-
Hacı 11 ay önce Şikayet EtDüğünler için bile ek görev var bütün işi polis mi yapacakBeğen Toplam 3 beğeni
-
Akın 11 ay önce Şikayet EtPolis bizim canımızı malımızı hertürlü Afetlerde koronada sadece canlarını heran feda edecek olan polislerimize minnettarız maasları çalısan ve emekli olanların sıkıntılarını çok güzel dile getirmissiniz Onlar adına tşk lerBeğen Toplam 7 beğeni
-
okur 11 ay önce Şikayet Etpolis yıpranıyorsa çözümü kadroyu artırmak, ora bura her yana emniyet takviye işleri.4 kişinin yapacağı işi 2 kişiye yıkmamak.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Ali haydar yemez 11 ay önce Şikayet EtPolis devletten bir istekte ve talepte bulunsa diğer kuruluşlarda çalışan personeller polise verilirse bizede verilsin talebi var Askerler bir talepte bulununca diğer kurumlarda çalışanlarda çıt yok neden.Ben bir tim personeli olarak fili 30 yıl çalıştım 4 yıllık üniversite mezunuyum 40 bin emekli maaş alacağım Bir belediye işçisinin çalışırken riski neydiki emeklisi 57 bin aldığını söylüyor.Beğen Toplam 10 beğeni
-
Kamil 11 ay önce Şikayet Etİstirahat saatine görev yazılıp normal mesaiye geldiğinde de yeni geldin bu ne yorgunluk denilmesi...Beğen Toplam 4 beğeni
-
Hepimiz haklıyız 11 ay önce Şikayet EtYeni başlayan öğretmen stajer olacak 3 yıl 25 bin alacak 4 yıl üniversite kpss belası üstüne türlü ek engeller öğretmen olacağına pplis yülsek okuluna tyt 35 netle gir 20 yaşında polis ol 60 bin alBeğen Toplam 2 beğeni
-
Mahmut 11 ay önce Şikayet EtDesteğiniz için teşekkürlerBeğen
-
Murat 11 ay önce Şikayet Etİlgi ve alakanız dan dolayı çok teşekkürler Serdar bey . Ama nedense hiç birşey değişmiyor.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Serkan 11 ay önce Şikayet EtSerdar bey emeğinize sağlık, gayet detaylı ve sorunların çoğuna detaylı olarak değinmişsiniz. Çok teşekkür ederiz.Beğen