YORUMLAR 8
TÜMÜ
-
Kaan 10 ay önce Şikayet EtEllerinize sağlık yazılarınızı beğenerek takip ediyorum.Beğen
-
İHA,SİHA,UYDU 10 ay önce Şikayet EtOrman bolgelerinde, hakim tepelerde, tehlikeli yol kenarlarinda,.daha çok dron gozlemlemesi yapilmali,.yerdeki aracin plakasini okuyan dron neden ormanlarda.kullanilmiyor,.iklim ve.ziraat.ucaklari.gerekirse.askeri.helikopterler.daha.sik devriye yapsin,Beğen Toplam 1 beğeni
-
Mehmet Aytekin 10 ay önce Şikayet EtMedyanın toparlanması şart.Beğen Toplam 2 beğeni
-
ANALİZ 10 ay önce Şikayet EtOrman yanginlarinin sebepleri analiz edilmeli,.yaz boyunca.orman alanina giris yasaklanmali,.gerekirse vur emri verilmeli.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Sadık Uysal 10 ay önce Şikayet EtBizim medya”nın iyi bir toparlanmaya ihtiyacı var. Bunu da ancak “gazeteciler” yapabilir! “Genç”, cevval, heyecanlı gazeteciler!Beğen Toplam 4 beğeni
-
Vatansever 10 ay önce Şikayet EtÇok haklısınız dediklerinize harfiyen katılıyorum TV hangi kanalı açsam hiçbiri ülkedeki yangindan bahsetmiyordu sonra ne olduysa akılları başlarına geldi yangınlardan bahsetmeye başladılar Ülke yanıyor biraz sorumluluk alın ey duyarsızlarBeğen Toplam 5 beğeni
-
Nihat Gün 10 ay önce Şikayet EtBazı televizyonlar maalesef halktan kopukBeğen Toplam 2 beğeni
-
Molla Kasım 10 ay önce Şikayet EtSayın yazarımız, o yoldan yakında geçtim, ormanların içine girilemiyor, yıkık ağaç, kırılmış dal ve kozalaktan. Birde ağaçların alt kurumuş dalları, ormanların hızla yanmasına neden oluyor. Eskiden köylüler hep bunları alır kullanırdı, ormanların içinde rahatça gezerdiniz. Köylünün yararlanmasına bu ormanlar açılmaz ise daha iyi günlerimiz. Ormanların içi her sene doluyor.Beğen Toplam 3 beğeni