YORUMLAR 18
TÜMÜ
-
H7P 10 ay önce Şikayet Etevet ali koç KOCAMAN vebal var sırtında Aykut KOCAMANBeğen
-
h.yedipınar 10 ay önce Şikayet Etfark KOCAMAN Aykut ona yapılanların vebaliBeğen Toplam 1 beğeni
-
Muammer 10 ay önce Şikayet EtHiç bir şey değişmedi.Akşam nereye bırakılmışlarsa,sabah gidin bakın aynı yerdeler.Ada bir zerre yerinden oynar,bir sağa sola döner,Oturduğum yerde ne var,sırtımdan batan ne diye bir bakar.I ıh,tık yok her şey tıpa tıp aynı.Yahu siz Fenerbahçesiniz.Bırakın şu Galatasarayı da birazcık size güvenen insanlar ne istiyor ana bakın,Yok ağam gözlükleri Galatasaraydan başka yer göstermiyor.Beğen
-
Memed 10 ay önce Şikayet EtAli Koç yine KÜÇÜK düşünüyor, şampiyonlar ligine giremeyiz, lige adapte olalım gibi sakat kafa yapısı var, yüksek divan toplantısında Aziz Yıldırımın neden bunca yıldır başarı yok sorusuna şimdi durumlar değişti gibi abuk bir yanıt verdi, kulübe en çok zararı Ali Koç ve avanesi veriyor.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Mehmet 10 ay önce Şikayet EtKaleci sorunu var göremiyorumu kimse. Kaç yıldır kaleci nedeniyle şampiyon olamadı bu takım. Yazık.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Sivas 58 10 ay önce Şikayet EtAli Koç ve Maurinho istifa...Beğen Toplam 5 beğeni
-
Kerim caymaz 10 ay önce Şikayet EtGecen senede takimi yakti..bu polonyali yi acilen kovun..Beğen Toplam 4 beğeni
-
Nuri 10 ay önce Şikayet EtSzymanski sorunun en ciddi olduğu oyuncu orta sahada hiç bir topu süremiyor verdiği isabetli gol yollarında pası yok sürekli topu öldürüp rakibin erken fenerbahce sahasında oyun kurmasına sebep oluyor sadece hızı ile boş koşan bazen rakibin topunu kesen vasat bir adam.kalecileri konuşmaya gerek yok hepsi berbat.Beğen Toplam 5 beğeni
-
ismail 10 ay önce Şikayet EtKALECİ BEĞENMEZSİNİZ oyuncu beğenmezsiniz antrenör beğenmezsiniz aykut kocaman ın ismail kartal ın mourınho dan ne farkı vardı yabancı yabancı diye bağırdınız sonuç hüsrannnBeğen
-
recep- 10 ay önce Şikayet EtGeçen sezon diye diye hep yerinde saydı takım koca bir 7 sezon onca para 60 futbolcu geldi ğitti hepsinin yerine başında fener'e yakışır kendini kanıtlamış 6-7 futbolcu alınsaydı keşke hemde giden paraların yarısınaBeğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 10 ay önce Şikayet EtDegisen hiç birsey yok.Beğen Toplam 2 beğeni
-
GS aslanı 10 ay önce Şikayet EtFB ilkel futbol oynuyor. Kanatlardan orta yaparak gol atacağını sanıyor. Dzeko'yu gönderdiler. Duran boş çıktı. Amrabat şut çekti ve gol oldu. Başakşehir maçlarını izledim. BJK ve FBden çok daha iyi oynuyor. Zaten GS ile kıyaslanamaz. Her türlü gol yollarında iyiler, pas isabetleri yüksek ve top kaybı çok az. Umarım bu yılda yapı mapı diye ligleri karıştırmazlsr.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Mustafali 10 ay önce Şikayet EtAlgı oluşturma görevi erken başlamışBeğen Toplam 3 beğeni
-
İsimsiz 10 ay önce Şikayet EtBir fb li olarak söylüyorum:Fb den bir cacık olmaz nokta.Beğen Toplam 12 beğeni
-
Mstf 10 ay önce Şikayet EtFener Feyenord'u geçer Ama bu takıma Mourinho olmadıBeğen Toplam 6 beğeni