YORUMLAR 16
TÜMÜ
-
hilal71 10 ay önce Şikayet Etfener geçen sene de böyleydi. futbol oynadığı yok. mourinho gittiği hangi takımda göze hoş gelen futbol oynatmış bir bakın. günümüz futboluna ayak uyduramadı. geniş kadroda en çok oyuncu defans ve defansif orta sahada. doğru düzgün kanat oyuncusu yok. 3.bölgeye topu kim taşıyacak.beklerden kanat oyuncusu mu kaldı. evet kaldı ama 20 yıl öncesinde kaldıBeğen Toplam 1 beğeni
-
GS aslanı 10 ay önce Şikayet EtHakem ilk yarıda kart göstermeye başladı. FBli oyuncu yere yatınca ya faul yada kart verdi. FB iyi gitmiyordu çünkü. İkinci yarıda planının 2. safhası başladı kırmızı gösterdi. Son dakikalar artistik bir penaltı verdi. Onuda beceremediler. FBliler yapı diyemiyorlar neden 90 dakika isabetli şutları yok.Yasin Kol kolladı. Herdaim aynı hakem olmayacak. küme düşme hattında çok göreceğiz fbyiBeğen Toplam 1 beğeni
-
Arif 10 ay önce Şikayet EtGöztepe yi kınıyoruz katı defans yaparak Mourinho yu üzdüğü içinBeğen Toplam 4 beğeni
-
Özel biri 10 ay önce Şikayet EtFB sirtini saglama almış başka türlü 2 ci bile olamazBeğen Toplam 1 beğeni
-
Camlica 10 ay önce Şikayet EtYazarlar cizerler net bir bjk li olarak yaziyorum. Bizim liglerimizi perisan Eden Hakemler takim tutmalar. Ayni hakemin. Bir hafta önce ve sonrasi Kisiye göre muamele. Gün gelir o Yesil zeminde polis bile kendi canini kurtaracak.Beğen
-
FENERBAHÇE 10 ay önce Şikayet EtFb olmasaydı bu spor yazarları ne yaparlardı acaba ligin ilk 2 haftasında hakemler gs yın yaptığı hareketleri görmezden gelip hakemle hatalarını görmeyenler ve gecen sezon olmayan penaltıları çalan yine bu hakemlerdi o zaman kimsenin sesi çıkmıyordu yine tiyatro ligimiz kaldığı yerden devam ediyor sizin adaletiniz bu kadar iyiki FB lyimBeğen
-
Bekir 10 ay önce Şikayet EtErsin şiyhan GS gözlüğünü çıkarBeğen
-
Yabancı 10 ay önce Şikayet EtYüzde yüz katılıyorum Göztepe 30 küsur foul yaptı çoğunu çalmadı bile. GS olsaydı Göztepe en az üç kırmızı net görmüştü hakem penaltıyı gördüğü halde vermedi var verdiBeğen Toplam 9 beğeni