YORUMLAR 7
TÜMÜ
-
ismail yurdakök 8 ay önce Şikayet EtAllah razı olsun. En önemli derdimizi dile getirmiş, bu yazısında sayın Arif AltunbaşBeğen Toplam 2 beğeni
-
ALİ KISA 10 ay önce Şikayet Etkitabımız oku ile başlamıyor ''yaratan rabbinin adıyla oku'' diye başlıyor, :)Beğen Toplam 14 beğeni
-
Edebiyat öğretmeni 10 ay önce Şikayet EtOkumak, harflerin, sembollerin vb. anlamlarını görerek veya dokunarak anlama sürecidir. İslami olarak okumak fiili; sadece bir metni okumak değil, onun mana ve ehemmiyetini anlayarak yaratılış amaç ve gayesini anlamak ve tefekkür etmektir.Beğen Toplam 21 beğeni
-
Mustafa Tosun 10 ay önce Şikayet EtNe güzel hoş bir nasihat yazısı teşekkürler..Beğen Toplam 24 beğeni
-
Kamil Bey 10 ay önce Şikayet EtEline yüreğine sağlık kardeşim. Can alıcı noktalarımıza parmak basmışsınız. Kutlarım.Beğen Toplam 25 beğeni
-
Haber7 okuru. 10 ay önce Şikayet EtEe yani? Halkın çoğu oradaki "oku" sözünü sadece kuranı okumak olarak anlıyor. Çevremde insanlar anlamadıkları Arapça şeklinde yıllardır sadece aynı kitabı, kuran-I kerim i okuyor. Başka birşey okumuyor. Şimdi bu zatlar oku emrini yerine mi getiriyor? Ama öyle sanıyorlar işte.Beğen Toplam 19 beğeni