YORUMLAR 19
TÜMÜ
-
ANTEP 2 ay önce Şikayet EtAntep sanayisi ve bir çok şehirin sanayisine sanayi demeye 40 şahit lazım, suriyeliler ve afganlılar ucuz iş gücü diye emek sömürücülüğü yapmamak lazım , kahramanlık insanları karnı tokluğuna köleleştir mek değil Türk insanını Türkiye şartlarında ekonomik huzura kavuşturmaktır, ille ucuz iş gücü aranıyorsa antep sanayisi halebe taşınsın, antebe dünya standartşarında iş kurulsunBeğen Toplam 2 beğeni
-
Tuncay Akgün 2 ay önce Şikayet EtOnların korkusu turkiyedeki siginmacilar ile Suriye bulunduğunda referandum ile suriyeden toprak alırlar korkusu ile düşmanlık oluşturma çabasıydı öyle birsey olmayınca sesleri kesildiBeğen Toplam 3 beğeni
-
İlyas 2 ay önce Şikayet EtBunun yerine sinirda Serbest Pazar kurulsun ortak bir yerde cüzi bir vergi ile herkes gelip malini satsın ticaret gelişsinBeğen Toplam 3 beğeni
-
seyhan bey 2 ay önce Şikayet Etantepliler elinin hamuru ile ticarete yapmasın onlar baklava açsınlar antep ve urfa adamı ile ticaret yapılmıyorBeğen Toplam 1 beğeni
-
Doğrusu 2 ay önce Şikayet EtTÜRKİYE YAŞLANIYOR, hanımefendiler ve beyefendiler 30 dan önce evlenmiyor, BU iş gücünü Suriye tarafında kurulacak olan ADALETLİ İŞ GÜCÜ İLE kapatmak mümkündür ancak, ülkedeki iş verenler bu durumu KENDİ ÇIKARINA KULLANMASINLAR.Beğen Toplam 11 beğeni
-
Erdem 2 ay önce Şikayet EtAferim kız Fatma. Becerikli kadınsın.Beğen Toplam 10 beğeni
-
vatandaş 2 ay önce Şikayet Etyaw daha bu gün varlık fonu dediğiniz aslında ne fonu belli olmayan kurumun baş yöneticilerinden birinin afrika ülkelerinden birine türkiyedeki yatırımının 2 katı yatırm yaptığı ortaya çıktı. neden bahsediyorsunuz.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Sarı Çizmeli 2 ay önce Şikayet EtÇok güzel fikir peki Şara kabul edermi.Adamı biz her türlü destekledik ilk işi türk tırlarından %700 gümrük almak oldu.Şimdi de Açtığımız Üniversiteye el koydu. Biz ise hala briket ev yapalım derdindeyiz.Bence aklanızdan bile geçirmeyin.Şara yaptığınıza yapacağınıza pişman eder.Girip çıkan Suriyelilere vergi getirir bize faydası olmaz aynı hesaba gelir.Sakın güvenmeyin bunlaraBeğen Toplam 4 beğeni
-
mecnun 2 ay önce Şikayet Etserbes bölğede kurulan imalat bize dışarıdan ğelen ürün muamelesi yapılıyor biliyorsunuz değilmi devletimiz bu konuyu değiştirirse tabiki ğüzel bir çalışma olur ikitaraf için yada bize bağlansın ve aynı çatı altında olalım derimBeğen Toplam 3 beğeni
-
M.Ali 2 ay önce Şikayet EtŞunu düşünüyorum,Türkiyede eleman sıkıntı çekilen her alanda Suriyelilere serbest çalışma izni hemen verilsin,dönenler zaten bin pişman bizim sanayide suriyelilerin kıymetini anladı. Birde Türkiye,Azarbeycan,Suriye,Irak, Katar ortak pazarı kurulsun buna Türki cumhuriyeti ülkeleride dahil olursa süper olur,peki engel ne şimdiye kadar ne beklendiBeğen Toplam 5 beğeni
-
Mavi 2 ay önce Şikayet EtŞu fatma hanım ilk 4 bakan hariç Tüm bakanlarda çok daha girişşimci iş bitiren faydalı bir insan...Devlet faydalanmayıp belediyede bekletiyor,Tabi oda güzel işler çıkarıyor...Bekleyen Faydalanılmayan Süleyman Soylu, Ziya Selçuk kendini yetiştirmiş işin erbabı olmuş kişiler bekliyor deneme yanılma bakanlarla bedel ödeniyor.Beğen Toplam 6 beğeni
-
sönmez 2 ay önce Şikayet Etsüper bir fikirBeğen Toplam 5 beğeni
-
Ayarcı 2 ay önce Şikayet EtZaten Gaziantep sanayiinde çalışan binlerce Suriyeli işçi var... bunların Suriye topraklarında çalıştırılması Bizim işverenler içinde fırsat olabilir... bir nevi ( serbest bölge)sanayii...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Ahmet t. 2 ay önce Şikayet EtCok iyi fikirBeğen Toplam 1 beğeni
-
EMEKLİ 2 ay önce Şikayet EtBence Suriye d acilen bir referandum yapılsın halk oyu çoğunluğu ile Hatay gibi Suriye de Türkiye ye birleşsin. Bizim sanacimiz ve iş insanımız teşvike gerek kalmadan kendileri gidip Suriyeyi ihya eder ayağa kaldırır. En önemliside, İsraile komşu oluruz birdaha gıklarıda çıkmazBeğen Toplam 9 beğeni