YORUMLAR 22
TÜMÜ
-
Mesut Arslanoğlu 2 ay önce Şikayet EtŞimdi ki öğretmenlerin çoğu ne yazık ki memur zihniyeti ile görev yapıyor.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Yusuf yıldız 2 ay önce Şikayet EtBir avuç azgın azınlık güzel ülkemi ve Müslüman milletimin çocuklarını ne hale getirdi.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Yusuf yıldız 2 ay önce Şikayet EtHelal olsun güzel tespitleriniz için teşekkürler.Beğen Toplam 2 beğeni
-
baba 2 ay önce Şikayet Ethelal olsun güzel tespitlerBeğen Toplam 5 beğeni
-
Ali 2 ay önce Şikayet EtOrtaokul ve lise öğrencilerinin kız erkek farketmeksizin ağza alınamayacak şekilde küfürlü konuşmalarını kabullenemiyorum. Çankaya'da genel kültür seviyesi iyi bir mahallede oturuyorum ve çocuklarımı alıp parklara gidemiyorum. Bu konuya da acilen çözüm bulunmalı diye düşünüyorum.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Ali 2 ay önce Şikayet EtEğitim ve öğretimde disiplin şart. Disiplin kılık kıyafet ve şekille başlar. Öğrenci öğretmenden hiç korkmuyor, hiç çekinmiyor. Karşısında sigara içiyor, ağza alınamayacak pis küfürlerle konuşuyor. Kimse müdahale etmiyor. Sonuç çok kötü. Acilen çözümler bulmak ve uygulamak gerekiyor.Beğen Toplam 5 beğeni
-
kardelen 2 ay önce Şikayet EtKaleminize ağzınıza sağlık 12 den hedefe yazmıssın yazıyıBeğen Toplam 4 beğeni
-
Nurcihan 2 ay önce Şikayet EtÇok güzel bir yazı. Ama utanması, özür dilemesi gerekenler, utanır mı? Hayır! Özür diler mi? Hayır! Yalan, iftira, hayasızlık, edepsizlik kanlarına işlemiş,sadece kendi çıkarlarını gözeten, kendi zevk ve çıkarlarından asla taviz vermeyen malum güruh... Bu acı da, hepimizin olduğu kadar sizin de günahınız var. Kendinizi kandırmayın. Hiç değilse vicdanınız bu kadar rahat olmasın.Beğen Toplam 4 beğeni
-
AĞACAN 2 ay önce Şikayet Etkaleminize sağılık sayın hocam, harikaaaaa bir analiz alana....Beğen Toplam 9 beğeni
-
mustafa 2 ay önce Şikayet EtAcı bir olay yaşandı. Öğretmenlerin bir kısmı inadına eğitimin başında ve okulda olması gerekirken maalesef tatil yapmayı tercih ettiler. Yazıktır.Beğen Toplam 7 beğeni
-
pıfır 2 ay önce Şikayet EtKaleminize sağlık güzel abim.Beğen Toplam 6 beğeni
-
DYR 2 ay önce Şikayet Et70-80 lerdeki okul disiplini tekrar oluşmalıBeğen Toplam 7 beğeni
-
kghgkh 2 ay önce Şikayet EtBizim sendikalar neyi protesto ettiklerini bilmiyorlar.dertleri kendilerini göstermekBeğen Toplam 3 beğeni
-
AKSARAY'LI 2 ay önce Şikayet EtAğzınıza sağlık, Allah razı olsun.Beğen
-
ahmet tolu 2 ay önce Şikayet Eteğitimi boykot eden , müslüman eğiticilere soruyorum. eğitime girmedikleri günlerin maaşını almaları helal olur mu? kesinlikle olmaz.Beğen Toplam 2 beğeni