YORUMLAR 53
TÜMÜ
-
Hemşeri 1 ay önce Şikayet EtEline,Aklına sağlık.Bu yazdıkları nı ,TV de mümkün olduğu kadar fazla dile getir kardeş.20-25 yıllık bakkalım dan,manavım dan nefret eder hale geldim.Sadece kahveci yada yeme içme sektörü değil.Tüm esnaf kesimine aynı virüs bulaşmış maalesef...Beğen Toplam 1 beğeni
-
Bir Fani 1 ay önce Şikayet EtHerzamanki gibi muhteşemsiniz Gaffar bey. Kaleminize fikrinize kuvvetBeğen
-
Kartal 1 ay önce Şikayet EtYazı çok güzel, ama çare yok...İnsan bozuldumu her şey bozuluyor...Marketlerde insafın i si kalmamış...Beğen Toplam 1 beğeni
-
Harakan 1 ay önce Şikayet EtGaffar abi ama ticaret bakanlığımız var denetlemeler yapıyorlar yani yaniBeğen
-
Muammer 1 ay önce Şikayet EtHocam YÜZ YIL ONCE BAŞLAYAN ticaret ahlaksızlığı mı diyecektiniz.Beğen
-
Yatırım danışman 1 ay önce Şikayet EtGaffar iş piyasasından haberin yok galiba 40 k maaş alan beyaz yakalımı kaldı artık en düşük beyaz yakalı maaşı özel sektör 70-80 k yeni girenler bile şimdi 60 k dan aşağı değil 3-5 senedir çalışanlar 80 k den aşağı değil ben mesela 13 senedir aynı şirkette 100 bin üstü alıyorum kahvecide o kadar abartma bir sürü kampanya oluyor sonuçta düzenli alan karlı çıkıyorBeğen
-
Seydi 1 ay önce Şikayet EtTurk halki bu üç harfli marketleri ve 250 tl bir case sütlaç saran pastaneleri 1 hafta boykot etsin tüm fiyatlar en az yuzde 10 düşer.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Volg 1 ay önce Şikayet EtParanı galericilikte olduğunu gören adım başı galeri açtı. Sonra emlakçılığı keşfettiler, adım başı emlakçı doldu. Sonra yeme içme sektörü, e o da adım başı büyük küçük, zinciri derken adım başı doldu. %90 ının da fiyatları ahlaki değil. Sonra hükümet kötü, enflasyon varBeğen Toplam 3 beğeni
-
Karagül 1 ay önce Şikayet EtÖneriyorum : 1- Bir malın alıcıya ulaşana kadar üretimden sonra en çok iki aracıdan ( toptancı, perakendeci) geçebileceği şartı konulmalı. 2- Her bir aşamada azami kar sınırı getirilmeli. 3- Vergilendirme kar payı oranına göre değişken olmalı. Yani çok kar edene ettiği kar kadar oranında gelir vergisi konulmalı. Yüzde yirmi kar edenden vergi alınmamalı.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Cüneyt 1 ay önce Şikayet Et1. Devlet her kurumdan maliyet dökümü isteyecek 2. Devlet kara sınır getirecek (mesela azami yüzde 20) 3. Aracı firmaları aradan kaldırmak için bir malın bir kere el değiştirmesini gerektirecek bir yapı kurulması... Serbest piyasaya müdahale mi bu? Belki evet ama başka türlü bu ahlaksızlığım önüne geçilemez...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Misafir 1 ay önce Şikayet EtTürkiyede her şey böyle bir malın değerini belirleyen parametreler ekonomik enstrümanlarla açıklanamayacak kadar çetrefilli ev sahibim kiramı artırıyor tefe tüfenin çok üzerinde adama itiraz ediyorum kendisine yasal sınırın üzerinde teklifte bulunuyorum adamın bana dediği şey sen devlet memurusunBeğen Toplam 2 beğeni
-
Asi ihtiyar 1 ay önce Şikayet EtSerbest piyasa denen sistem gerçekten serbestmi.? Bir alanda aşırı kar, o işi cazip yapınca, işe atılan çoğalır, rekabet artar ve fiyatlar düşer, bazıları piyasadan çekilir ve fiyatlar biraz tekrar yükselir. Bu böyle salınım yaparak kendi eko sistemini kurar ve dengeye kendiliğinden oturur. Kısaca hiç bir sey yapılmasaydı bundan daha iyi olurdu diyorum. Yanlış teşhis ile doğru tedavi olmaz.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Kürşat 1 ay önce Şikayet EtGaffar bey siz ne iyi bir insansınız Allah sizden razı olsun yazılarınızı keyifle okuyorum.Beğen Toplam 2 beğeni
-
AĞACAN 1 ay önce Şikayet EtKaleminize sağlık Sayın hocam. En önemli konulardan biri, eş dost akraba ile vakit geçirme, aile ile telefonsuz vakit geçirme...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Sefa 1 ay önce Şikayet EtPardon berber 2400 yazmıştım yanlış olmuş 7100 tl almışBeğen Toplam 1 beğeni