YORUMLAR 32
TÜMÜ
-
Kerim Tunç 1 ay önce Şikayet EtDevlet nüfusun artmasını istiyorsa çalışan kadın özendirilmemeli.Günümüzde ise tam tersi yapılıyor.Hayatta kalabilmek için bu pahalılıkta ister istemez karı kocanın ikiside çalışması gerekiyor.Günümüzde tek maaşlı aile demek yoksulluk demek. Dolayısıyla ev hanımı ile evlenmek imkansız hale geliyor.Asgari ücretli nasıl aile kurabilir ki. Ev kirası en az 20 bin lira.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Aşağımirahmetli 1 ay önce Şikayet EtHükümet çalışmayan ev hanımların haklarını versin, ev hanımlarının geleceği garantilesin, çocuklarına bakan ev hanımlarına asgari ücret ödensin, çocukların sayısının artışını o zaman herkes gibi görürüz. Üç ve üzeri çocuğu olan annelere asgari ücret ödenirse nüfus sorunu biiznillah çözülür.Beğen Toplam 2 beğeni
-
ABDULLAH 1 ay önce Şikayet EtHangi aklın eseri olduğunu biliyoruz Sayın Say. Bilemediğimiz: bir türlü harekete geçmeyen iradenin önündeki engel ne?! Biliyorsanız onu açıklayın..!Beğen Toplam 4 beğeni
-
Mustafa 1 ay önce Şikayet EtSizler sapkın evcil hayvan videoları ni görmezden gelin . Yandex de istismar edilen evcil hayvan videoları var 2 binden fazlaBeğen Toplam 2 beğeni
-
Kitap 1 ay önce Şikayet Et50 yıldır toplumları bireyselleştirme projesi işliyor. Bir lise mezunu adam uyanıp bir kaç güzel kitap yazıp oyuna gelenleri tiye aldı da koca akademiadan çıt çıkmadı.Beğen Toplam 4 beğeni
-
Sefa 1 ay önce Şikayet EtKöpekleri toplasinlar hayvan sevicilere ve mama fabrikatörlerine versinler onlar baksın ...!!!!Beğen Toplam 4 beğeni
-
Muzaffer 1 ay önce Şikayet EtCalisan anneye sadece calistiginin karsiligi olmali, asil desteklenmesi gereken ev hanimligidir. 3 cocuk ve uzeri ev hanimlarina aylik 10 bin tl maas baglayin herkes yapar. Sen gidip calisan anneye ekstra para kres yardimi vs verirsen olmaz. Kadinin eve donmesi ozendirilmelidir. Yahudi anneyi evden cekiyor ki tv sosyal medya ile cocuklari kendisi yetistirsin.Beğen Toplam 8 beğeni
-
İsmarltd 1 ay önce Şikayet EtAslında duyarlı davranıp büyük küçük demeden bu tür reklamları yapan firmaları ciddi anlamda BOYKOT etmimiz onları yaptıklarına pişman etmemiz doğru bir hareket olur. Nüfus noktasında geciktiğimiz doğrudur ancak zararın neresinden dönünülürse kar misali ile hareket etmeli.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Yorum 1 ay önce Şikayet EtNasıl ki Arsızlık Hırsızlık yapan Belediyeye KAYYUM atanıyorsa İTLERİ toplamayan Belediyeye de KAYYUM atanmalıdırBeğen Toplam 3 beğeni
-
Öğretmen 1 ay önce Şikayet EtEv hanımları baştacı edilmeli, maaş bağlanmalı. Kadın istihdamı tuzaktır.Beğen Toplam 11 beğeni
-
Akif 1 ay önce Şikayet Et3 çocuk için değil, 4 çocuk annesine asgari ücret verilmeli. Devlet zaten çocuk parası vermeye başladı.Beğen Toplam 7 beğeni
-
Mustafa Bayar 1 ay önce Şikayet EtAğzınıza sağlık kaleminize zeval gelmesin Allah razı olsun.Beğen Toplam 7 beğeni
-
Yorumcu 1 ay önce Şikayet EtKimsenin yaşam tarzına müdahale etmeyeceğiz ve avrupa uyum yasaları diyenler kimlerdi, bir açıklık getirilse memnun oluruz lütfen.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Kaan 1 ay önce Şikayet Et"Kadınları annelikten soğutmak" manşeti cuk oturmuş. Kadın neden soğur annelikten peki? (Annelik içgüdüseldir aslında) Kadın çalışan sayısını artırarak; ülke ekonomisini, iş gücünü, üretimi artırıp ekonomik çıkar sağlama çalışmalarının yan etkileri aslında. Perşembenin gelişi bellidir Çarşambadan aslında ama.! Para herşey değildir, esas saadet ailedir..!Beğen Toplam 6 beğeni
-
Mehmet 1 ay önce Şikayet EtEfendimiz as. acaba şu halimizle ümmetinin çokluğuyla övünür mü yoksa halimize bakarak üzülür müBeğen Toplam 1 beğeni