YORUMLAR 7
TÜMÜ
-
Ayarcı 1 ay önce Şikayet EtYazı güzel ama bu sanal dünyada insanların, tekrar resetlenmesi gerekiyor...fabrika ayarlarına dönmek için on yıllar gerekir.maalesef gençler çocuklar yaşlılar insanlıktan çıktı... Anayasa,eğitim, adalet, ekonomik sistemi değiştirmek gerekiyor...Beğen
-
Artık 1 ay önce Şikayet EtTv'lerden örnek vermek gerekirse,Barış Manço'nun çocuklar ile yaptığı program,kendini sevmesem de,Berna Laçin'in geçmişte sunduğu program aileleri çocuklar konusunda özendirebilir.Teşekkürler hocam,benim önerilerimi de dikkate alırsanız, gerekli yerlerde söz konusu ederseniz mutlaka faydası olacaktır. Derdimiz ile dertlendiğiniz için Teşekkürler.Beğen
-
Artık 1 ay önce Şikayet EtKıymetli Hocam,tv'lerden alternatif programlar istenmeli,çocuklar için gündüz kuşağında yarışmalar,eğlenceler yapılmalı,zeki ve akıllı çocukların eylemleri ile insanlar etkilenmeli..Özel şirket reklamlarında mutlaka çocuk ve aille obje(araç) olarak bulunmalı..Hatta bu kanunlaşmalı,sözüm ona,modern ailenin üyesi gösterilen,çocuğun alternatifi gösterilen köpek ekranlardan uzaklaştırılmalı.Beğen
-
Anadolu 1 ay önce Şikayet EtPeki güzel yazdınız da bu hâle nasıl gelindi. Yapılması gerekip de yapilmayanlar, İstanbul sozleşmeleri vb. Bunları da söyleyin lütfenBeğen
-
Ahmet 1 ay önce Şikayet EtSayın İsmail bey çok güzel bir konuya temas ettiğiniz için minnettarım, Ülke olarak kanayan yaramız maalesef ...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Nesil 1 ay önce Şikayet EtAnneler! Yeni nesil siźlerin eseri olacaktır!Beğen Toplam 4 beğeni
-
AĞACAN 1 ay önce Şikayet EtEmeğinize sağılık sayın Hocam , her zamanki gibi çok önemli hatta hayati önem arz eden yazınız için Allah razı olsun. İnşallah yetkililer gündüz kuşağı altında ki tv programlarına son verebilir, Anaerkil için ev hanımları teşvik edilir, ''çalışan anne'' için gerekli tedbirler alınır , bugünün anne-babaları aile olmanın bilincine varır ise Türkiye Yüzyılı hedefi Türklerin de Yüzyılı olur...Beğen Toplam 6 beğeni