YORUMLAR 41
TÜMÜ
-
abbas 1 ay önce Şikayet Etbende yıllardır aynı şeyi söylüyorum serdar bey ama sorunların derinine inilmediği için es geçiliyor. çalışan kadınları ne kadar desteklersen destekle iş hayatı bunu doğurganlığı doğal olarak kısıtlıyor.Beğen
-
Bağkur tescil 1 ay önce Şikayet EtBağkur tescil mağdurları ve kademeli emeklilik mağdurları ve de staj ve çıraklık mağdurlarını da unutmayınBeğen Toplam 2 beğeni
-
yt43 1 ay önce Şikayet Et2 çocuğu olana asgari ucret, 3 cocugu olana +sigorta olmalı...Nüfus o zaman artmaya başlar.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Mehmet Atılgan 1 ay önce Şikayet EtEv hanımlarına çocuk başı borçlanma ile emeklilik hakkı verilirse, nüfus artışınada faydası olur.Beğen Toplam 3 beğeni
-
Birazcıksosyoloji 1 ay önce Şikayet EtPara savurmayla olacak iş değil. Savura savura elde avuçta kalmadı.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Burhan. 1 ay önce Şikayet Etdoyurmaktan bikmadik ama her seferinde Vatanini bili begenmeyen bu birinci sinif aydin Türklerin nicin buraya geliyorsunuz laflarini ve dahada kücük düsürücü hakaretleri duymak yasamak istemedigimizi bizlerde bu Vatanin evladi oldugumuzu bu uslubla anlatirsaniz, yazarsaniz memnun oluruz.Beğen
-
osman 1 ay önce Şikayet EtAllah razı olsun, çok yerinde tespit.Beğen Toplam 2 beğeni
-
a dıkrak 1 ay önce Şikayet EtBunu yaparsak sosyal güvenlik sistemi maaş yükünden dolayı Sıkıntıya Girer. Zaten 16 milyon emekli var. Ev hanımlarına emeklilik dediğimiz zaman en az 5 milyon emekli daha sistemin üzerine ilave olur. Borçlanmayla alacağımız para ödenecek emekli maaşlarını karşılamaz. Sonuçta bu konu hesap kitap meselesi, devletin parası da sonuçta bizim paramız. Popülizm yapmaya gerek yok.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Arslantürk 1 ay önce Şikayet EtÇok lüzumsuz yerlere nice paralar harcanıyor ev hanımları derhal emekli olmalı. Reis 'in muazzam hizmetleri saymakla bitmez ama eksiklerde yok değil. Devletimize saygılarla inşaallah... Aile kurumunu destekleyin mutlaka.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Yusuf gündüz 1 ay önce Şikayet EtÇok çok haklısınız, yetkililer duysun Hemen bir an evvel yoksa çok geç olacak. Teşekkürler.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Kemal 1 ay önce Şikayet EtÇOK GÜZEL bir ÖNERİ , ALLAH RAZI OLSUNBeğen Toplam 1 beğeni
-
ömer 1 ay önce Şikayet EtKaleminize yüreğinize sağlık üstadımBeğen
-
Mehmet Muratoğlu 1 ay önce Şikayet EtEv hanımlarına emekliliğe karşıyım. Çalışan kadınlar maaşını alıyor, emekli olunca da hiçbir ücret vermeden tekrar emekli maaşına bağlanıyorlar. Ev hanımları başından sonuna kadar bu işte çalışıyor ve hiç emekli olmuyorlar. EV HANIMLARINA DİREKT MAAŞ BAĞLANMALI.Beğen
-
Elif 1 ay önce Şikayet EtYurt dışındakiler zaten bize göre zengin. Asıl bizim ev hanımlarına da ayni hak sağlanmalı. Hocam güzel tespit etmiş. İnşallah yetkililerimiz bize de bu imkanı sağlar.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Tuba 1 ay önce Şikayet EtEv hanımıyım. Çocuklarım okuldan geldiğinde, eşim işten geldiğinde onlarla ilgileniyor, sofraya sıcak yemek koyuyorum. Temizliğimi yemeğimi kışlık yazlık hazırlığımı hep kendim yapıyorum. Market market dolaşıp ne nerede daha ucuzsa onu alıp ev bütçesine katkıda bulunuyorum. Çok şükür dışarda değil evde çalışıyorum, çocuklarıma kendim bakıyorum, (aileyi yaşatıyorum) anlayana...Beğen Toplam 6 beğeni