YORUMLAR 15
TÜMÜ
-
okur 6 saat önce Şikayet Ether konuyu kanunla çözümlemek hukuki değil, önce bu konu netliğe kavuşturulmalı.koridora kapı önüne, aidata park yerine ortak kullanım alanlarına çözüm bulamayanlar bunu da mı dert edinmiş. neymiş görüntü kirliliği önce kapı önündeki ayakkabıları kaldırt.giriş kapısı yanına standart ayakkabılık portmanto yaptır yasanın gücü yetiyorsa. cam balkonu halledince sıra saksı çiçek perdede miBeğen
-
Orhan 10 saat önce Şikayet EtAçıktaki balkon yağan yağmur suyu ve kar balkonun çökmesine sebep oluyor. Kazalar oluyor. Sonra kışın ısı tasarrufu sağlıyor.Beğen Toplam 5 beğeni
-
Vanlı 11 saat önce Şikayet EtAllah’ınızı severseniz herşey bitti cam balkonumu kaldı evde küçük çocuklar var aşağı düşmeleri engeller toz toprak gürültü yağmur karın balkona yağmaması ısı kayıbını engelliyor adamın evi küçük killer gibi kullanıyorBeğen Toplam 6 beğeni
-
Molla Kasım 11 saat önce Şikayet EtNasıl gıcık insanlar var anlaşılır değil, balkonunu açılır kapanır cam yapmasının ona ne zararı var. Sonra husumet oldu , birbirini vurdu deniyor, yasalarda resmen gaz veriyor, millet birbirine girsin diye. İlk başta bu şekilde kayıt olunca problem olmuyormuş. O zaman tek bir düzenleme yapın, balkonlara isteyen açılır kapanır cam yaptırabilir diye, iş çözülsün.Beğen Toplam 12 beğeni
-
Ns57 11 saat önce Şikayet EtYüce adalet tecelli etmişBeğen
-
mehmet cengiz 11 saat önce Şikayet EtYANLIŞ KARAR açık olan balkonlar toz ve kir topluyor. kapı kenarlarından eve sızıyor bu kirlerden dolayı balkon gideri tıkanabiliyor. şiddetli bir yağmurda evi su basıyor alt katlara sızıyor binanın bu kısmındaki boya beton v.s. her şeye zarar veriyor. YA BALKONLAR HİÇ YAPILMAMALI yada en azından cam ile kapatılmasına balkon sahibi tek başına hak sahibi olabilmeli.Beğen Toplam 6 beğeni
-
CCC 11 saat önce Şikayet EtŞu yaz günlerinde pencerelerin açık oldu dönemde Gece yarılarına kadar balkonda oturup yüksek sesle konuşanlara komşuları rahatsız edenlere karşı yargıtayın bir kararı var mı acaba?Beğen Toplam 6 beğeni
-
Bartu Han 12 saat önce Şikayet Etkala kala cam bolkana kaldınız ısı kaybına faydası var toz toprağa faydası var daha ne istiyorsun....Beğen Toplam 10 beğeni
-
Alfa 12 saat önce Şikayet Etbu basit şeylerle belediyeler tüketici hakem heyetleri...vs uğraşsın eğer uğraşmaya değer bir şeyse....insan psikolojisi üzerine oynanan komşuları gereksiz gerginliklere sokup mahkeme dosyası artsın millet para kazansın gibi bir şey...Diye düşünüyorum.Beğen Toplam 7 beğeni
-
Cengiz Çepni 12 saat önce Şikayet EtYargıtay'ın bu konuda verdiği karar çok yerinde bir karar olmuştur. Binalarda mimari projeye aykırı olarak yapılan bu eklentiler dış görünümü bozmaktadır. Kat mülkiyeti kanunu kapsamındaki bu karar nisap çoğunluğu dikkate alındığında dava konusu olabilecek bir çok davayı önceden önlemiş olacaktır kanaatindeyim.Beğen
-
Yusuf Aba 13 saat önce Şikayet EtAlınan karar hayırlı olsun. Dahası da olabilmeli; balkonlar kapatıldığı gibi içerde kalan kapı pencere duvarlarda kaldırılabiliyor. Alan genişliyor, ısı enerji kaybına sebep oluyor. Hızını alamayanlar petek bile büyütebiliyor. Kalorimetreden kaçıyorlar Yakıt parası gelince bina bütünlüğüne dokunmayan vatandaşla aynı aidatı ödeyebiliyorlar. Saygılar.Beğen
-
Mehmet 13 saat önce Şikayet EtMüteahhitler projelerinde cam balkona yer veremez. Bu belediyenin iznine tabiidir. Sökülür-Takılır Camekan ifadesini maalesef tüm belediyeler kabul etmiyor. Yargıtay bu konuda yanlış karar veriyor. Ya izin verilmeli, ya karışılmamalıBeğen Toplam 4 beğeni