YORUMLAR 25
TÜMÜ
-
Misafir 7 saat önce Şikayet EtHasan bey akşamları televizyonda barış yarkadaşa Mehmet seviğen sorarmısın.15 yılda her seçimi kaybetmiş Kılıçdaroğlu nu niye desdekliyorlarBeğen Toplam 1 beğeni
-
Şerif 2053 8 saat önce Şikayet EtBütün etrafimiz yangın yeriyken sayın cumhurbaşkanımız in adaylığını tartışmak kimseye yarar vermez ülkem ve milletimizin istikbali için tabi kide birkez daha RECEP TAYYİP ERDOĞAN aday olması en büyük dilegimdir çeyrek asırdır yaptıkları ortadadır kendisinin adaylığı en doğrusu dur çünkü ülkemizde böyle liderler zor yetişiyor onun için yine yeniden Erdoğan şahsen benim için tek adaydırBeğen Toplam 5 beğeni
-
Vehbi 9 saat önce Şikayet EtSelçuk Bayraktar Reisin arkasından Türkiye’yi mükemmel taşır.Beğen Toplam 3 beğeni
-
faruk 10 saat önce Şikayet Et2 dönem kuralığının bir şekilde aşılması halk nezdinde ters tepebilir. Bundan sonra Cumhurbaşkanı'nın ülkeyi kendisi gibi sırtında taşıyacak kendisinin yetiştirdiği devlete hakim daha genç bir kişiyi destekleyerek ve tecrübelerinden faydalandırarak olası fitnelerin önüne geçmesi daha uygun olabilirBeğen Toplam 3 beğeni
-
kerem 11 saat önce Şikayet Etcumhurbaşkanımızı seviyoruz, 25 yıllık bir iktidar, çok şeyler yaptı, başarılar elde edildi. yeni bir başkan ak parti içinden neden çıkmasın, çok rahat seçimi de kazanacak isimlerde var. Erdoğanın öncülüğünde Türkiye bu gelişmeye hazırlanmalı bence.Beğen Toplam 5 beğeni
-
A.Çinemre 11 saat önce Şikayet Etİstikrarlı bir Türkiye ve dünya için yeniden RTE .Beğen Toplam 13 beğeni
-
Kemal 11 saat önce Şikayet EtBazılarının karnı ağrımış. E normal. Ama münafıkların karın ağrısı hiç dönmeyecek gibi duruyor. Allah bunlara şifa vermesin hep karınlarını tutarak dolaşsınlar.Beğen Toplam 9 beğeni
-
Cenk 11 saat önce Şikayet EtBu sağ seçmenin sağı solu belli olmaz,,,, bir önceki seçimlerde mesajı vermişti Erdoğan da mesajı aldık demişti,,, bakalım ne olacak..Beğen Toplam 4 beğeni
-
Vatandaş 11 saat önce Şikayet EtBiraz da Abdullah GÜL devam etsin. destekliyorum. muhafazakar bir aday olmalı. kadrolar yenilenmeli.Beğen Toplam 1 beğeni
-
kemal baysal 11 saat önce Şikayet Etçok güzel duygularımızın tercümanı olmuşsunuzBeğen Toplam 5 beğeni
-
Hasan Basri 11 saat önce Şikayet EtEn büyük RTEBeğen Toplam 4 beğeni
-
İbrahim HAKKI 12 saat önce Şikayet EtŞimdi kanun mu üstün, karun muBeğen Toplam 1 beğeni
-
Kadircan 12 saat önce Şikayet EtErdoğan sonrası diye bir dönem yaşanmayacak. Yaşanırsa ülke kaosa gider. Cumhur ittifakı gerekli önlemi alacaktır. Lidere dayalı siyaset sistemini değiştirmeye kimsenin niyeti olmadığına göre mecbur Anayasa değişecekBeğen
-
icabi 12 saat önce Şikayet EtEn azından bir dönem daha Erdoğan.Bu arada muhalefete de Amerika'dan yönetilmeyen ve bu devleti de satmayacak bir yönetim gelir.Beğen
-
Kemal 12 saat önce Şikayet EtŞu şartlarda Reisten başkasına oy yok.Beğen Toplam 1 beğeni