YORUMLAR 47
TÜMÜ
-
Semendire 1 ay önce Şikayet EtDisiplinin olmadığı yerde eğitim olmaz.Beğen
-
Hikmet 1 ay önce Şikayet EtÖzel okul öğretmenlerinin taban maaşları , devlette çalışan öğretmenlerle eşitlemelidir. Ne acıdır ki, özelde çalışan pek çok öğretmen, asgari ücretten az maaş almaktadırBeğen
-
Hikmet 1 ay önce Şikayet EtYazarımız güzel yorumlamış, eline sağlık. Kanaatime göre şiddetin önlenmesi için; Ebeveynler çocuklarına küçük yaşlarda çocuklarına, büyüklere nasıl saygı gösterileceğini öğretmeli ve rol model olmalıdır. Okullardada ilkokuldan itibaren ahlaki kurallar ve nezaket kuralları öğretilmelidir. Özellikle özel okul öğretmenlerinin özlük hakları düzeltilmeli.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Kenan 1 ay önce Şikayet EtEğitim ilk önce evde başlar, evde sevgi saygı şefkat görmeyen çocuk yada aşırı şekilde şımartılan her dediği anında yerine getirilen çocuk eğitim hayatında bocaliyor sonuncun dada disipsinsizlik başlıyorBeğen Toplam 1 beğeni
-
Abidin 1 ay önce Şikayet EtCappar sen bu eğitime el atmasan düzelmez hayranBeğen Toplam 3 beğeni
-
Sefa 1 ay önce Şikayet EtBirde atanamayan öğretmen devri başladı devlet bunlara garantimi verdi öğretmen olacaksınız diye ..? Boş boş gezip iş bulamayınca öğretmen bari olayım diyenler var salla başı al maaşı yapıyorlar....öğretmen dışındaki görevliler il ,ilçe mudürlüklerinde çalışanlarda öğretmen maaşı ve ek ders ücreti alıyorlar bunlarada çeki düzen verilsin...Beğen Toplam 4 beğeni
-
AĞACAN 1 ay önce Şikayet EtAynen de öyle Sayın Hocam, emeğinize sağılık. Ciddi bir disiplin ile hem eğitimde, hem de diğer bütün sektörlerde düzelmeler olur, yeter ki liyakat ve disiplin olsunBeğen Toplam 2 beğeni
-
Okan Yöner 1 ay önce Şikayet EtOkul yöneticileri liselerde disiplin tutanaklarını işleme koymuyorlar, e okul sistemine bir modül eklenip öğretmenlerin sisteme işlemelerini sağlayacak düzenleme yapılmalı, öğrenci cezasızlık algısı ile suça meyilli olarak mezun olup, hayata adım atıyorlar.Beğen Toplam 2 beğeni
-
Onur Yılmaz 1 ay önce Şikayet Et12 yıllık zorunlu eğitim kaldırılmalı veya süre düzenlenmeli.10.Sınıfta lise diploması verilmeli, ortalaması 70 üstü olanlar 1 yıl daha Akademik liseye devam hakkı elde edip, lise 3 yılda tamamlanmalı. Norm fazlası olacak öğretmenler ise özel okullarda ki gibi ilkokulda İngilizce, Beden Eğitimi, Müzik …branşlarına atanarak İlkokulda branş öğretmenleri ile kalite arttırılmalı.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Ali 1 ay önce Şikayet Et41 yıllık öğretmenim. Bir daha dünyaya gelsem öğretmenliğin yanına yaklaşmam. Ben ki çok başarılı olduğum söylenen ve mezuniyetten sonra öğrencilerimce aranan bir öğretmenim. “Ek dersiniz çok, bol tatil yapıyorsunuz” en çok duyduğum cümleler. Ne uğraşacağım ki stresten kalp hastası oldum. Emekli olurken yalandan bir plaket verirler o kadar. Keşke usta olsaydım. Günlük 7.000₺’den ev boyarBeğen
-
Eren 1 ay önce Şikayet EtBu sesli okuma iyi olmuşBeğen
-
Nedim Yılmaz 1 ay önce Şikayet EtNe yazik ki tüm Dünyada Millî Eğitim Bakanlığı Kontrolsüz Dijital Dünya 'nın kontrolüne girdi. İnternette çocuklara saat sınırlandırılması getirilmesi artık zorunlu şart oldu.Beğen
-
Mehmet Er 1 ay önce Şikayet EtMillî Eğitim Bakanlığının disiplin kurallarına müdür, idareci ve öğretmenler uymayınca sorunlar çözülemiyor, çocuklar okulda da şımartılmaya devam ediyor. Her şeyin başı eğitim ise disiplin olmadan eğitimin olmadığını unutmamak gerekir.Beğen
-
Onur Yılmaz 1 ay önce Şikayet Et12 yıllık zorunlu eğitim kaldırılmalı veya süre düzenlenmeli.10.Sınıfta lise diploması verilmeli, ortalaması 70 üstü olanlar 1 yıl daha Akademik liseye devam hakkı elde edip, lise 3 yılda tamamlanmalı. Norm fazlası olacak öğretmenler ise özel okullarda ki gibi ilkokulda İngilizce, Beden Eğitimi, Müzik …branşlarına atanarak İlkokulda branş öğretmenleri ile kalite arttırılmalı.Beğen
-
Ümit Haklı 1 ay önce Şikayet EtCHPkk üniversitelere hakim ve öğretmenleri politikacı gibi yetiştirip okullarada siyaset bulaştırıyor, çevrenizde ki öğretmenlere dikkat edin çoğunluğu CHPkk üyesi gibi devleti karalıyor , bu konuda da tedbir şartBeğen Toplam 1 beğeni